Δραστηριότητα
Τα παιδιά μαθαίνουν για τον ζωγράφο Βασίλι Καντίνσκι και για τον δίσκο της Φαιστού.
Χωρίζω τις μαθήτριες/-ες σε τέσσερις ομάδες των τεσσάρων παιδιών και τους κάνω διαμοιρασμό το ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 . Ενημερώνω τις μαθήτριες/-ες ότι στο wiki έχω ανεβάσει πληροφορίες για τον Βασίλι Καντίνσκι αλλά και για τον δίσκο της Φαιστού και τους προτείνω να εμπλουτίσουν τις πληροφορίες με δικές τους, εάν θέλουν. Εκεί θα βρουν και ανάλογα βίντεο που δεν πρέπει να χάσουν.
Στη συνέχεια κάνω share την οθόνη μου και ανοίγω το πρόγραμμα Sketchpad , στο οποίο έχουν εξοικειωθεί τα παιδιά και το «δουλεύουν» και κατανοούν ποια είναι η ακτίνα και ποια η διάμετρος του κύκλου.
Όπως όλα τα σχήματα έτσι και ο κύκλος έχει περίμετρο.
Ακολουθεί για μια ακόμη φορά χωρισμός των παιδιών σε ομάδες και τους διαμοιράζω το ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2.
Επιστρέφουμε στην ολομέλεια και συζητάμε τα αποτελέσματα και τον τρόπο σκέψης και λύσης των προβλημάτων.
Δείχνω στα παιδιά ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 1 Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Π
Για ακόμη καλύτερη κατανόηση και αφομοίωση της νέας γνώσης δείχνω το παρακάτω βίντεο
Ενημερώνω τις μαθήτριες/-ες ότι στο wiki «έχω ανεβάσει» πληροφορίες για τον Αρχιμήδη και ένα καταπληκτικό βίντεο για τον Αρχιμήδη από τη σειρά «Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος».