Δραστηριότητα
Το σήμα της τηλεόρασης, τα τελευταία χρόνια, έγινε ψηφιακό. Γιατί;
Είναι το ψηφιακό σήμα καλύτερο από το αναλογικό και με ποιόν τρόπο;
Τα τελευταία χρόνια ο τρόπος πρόσβασης στο Διαδίκτυο έγινε ασύρματος. Είναι καλύτερη λύση ;
Τελικά θα πρέπει να επικρατήσει η ασύρματη επικοινωνία ;
- κατανοήσεις τις σύγχρονες μορφές επικοινωνίας
- περιγράφεις και συγκρίνεις τα αναλογικά και ψηφιακά σήματα
- αναγνωρίσεις τη χρησιμότητα του modem στις επικοινωνίες
- διερευνήσεις και αξιολογήσεις την επικοινωνία με ενσύρματα και ασύρματα μέσα
- αναγνωρίζεις την κατεύθυνση μετάδοσης των σημάτων
- διακρίνεις τη ανάγκη ύπαρξης πρωτοκόλλων επικοινωνίας
Μέσω της συνθετικής εργασίας, ενταγμένος σε ομάδα, οι στόχοι είναι να :
- διερευνάς και αναλύεις τη γνώση
- καταμερίζεις και οργανώνεις το χρόνο σου
- μπορείς να συνεργάζεσαι δημιουργικά και με συνέπεια
- μπορείς να διατυπώνεις και παρουσιάζεις την άποψή σου και να επιχειρηματολογείς υπέρ αυτής
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα καλύψει τέσσερεις (4) διδακτικές ώρες.
Η δύο (2) πρώτες διδακτικές ώρες αφορούν την ενότητα "Ο κόσμος της πληροφορικής" , "Επικοινωνίες και Δίκτυα" Κεφ. 12 και συγκεκριμένα "Η εξέλιξη των μέσων επικοινωνίας" (Κεφ 12.1) και "Ηλεκτρονική επικοινωνία" (Κεφ 12.2)
Η επόμενες δύο (2) διδακτικές ώρες αφορούν την ενότητα "Διερευνώ - Δημιουργώ - Ανακαλύπτω" , και στοχεύουν, μέσω ιστοεξερεύνησης, να επεκτείνουν οι μαθητές, τις γνώσεις που απέκτησαν, και τελικά να αποκτήσουν, μέσω ομαδοσυνεργατικής μάθησης, κριτική ικανότητα. Στο τέλος η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει, μέσω PowerPoint, τα συμπεράσματά της στην ολομέλεια.