Δραστηριότητα
Ανίχνευση πρότερων γνώσεων, με ερωταποκρίσεις, ώστε να γίνει η σύνδεση με την νέα ενότητα. Η παρουσίαση της νέας ενότητας γίνεται με παρουσίαση διαδραστικού βίντεο http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/455
Χωρισμός σε 4 ομάδες των 5 ατόμων.
Αφού έχει γίνει η παρουσίαση του βίντεο στην αφόρμηση σχετικά με την ανακτορική κοινωνία της Μινωϊκής Κρήτης από το φωτόδεντρο ακολουθεί συζήτηση μεταξύ των μαθητών και επίλυση πιθανών προβληματισμών από τον εκπαιδευτικό.
Στη συνέχεια, μετά από συζήτηση θα γίνει χωρισμός σε 4 ομάδες.Οι 2 ομάδες θα καταγράψoυν τα επαγγέλματα των αντρών της μινωικής Κρήτης (έμποροι, ναυτικοί, τεχνίτες, καλλιτέχνες ) στο εργαλείο bubbl.us με τη βοήθεια του δασκάλου.
θα ακολουθήσει παρουσίαση ενός δεύτερου βίντεο από το φωτόδεντρο σχετικά με το μινωϊκό ένδυμα https://www.youtube.com/watch?v=BSt15SlT8bUκαι θα ακολουθήσει συζήτηση.Οι άλλες 2 ομάδες ,θα καταγράψουν τα χαρακτηριστικά του γυναικείου και ανδρικού ενδύματος δημιουργώντας επίσης με το bubbl.us. έναν εννοιολογικό χάρτη.
Τέλος θα χρησιμοποιηθεί το wortart στο μάθημα της πληροφορικής, για να ζωγραφίσει κάθε μαθητής ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της εποχής εκείνης, όπως τον πρίγκιπα με τα κρίνα .Το πρόγραμμα αυτό είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό, αφού κάθε μαθητής ζωγραφίζει στον δικό του υπολογιστή. Αξιοποιούνται και οι εικόνες του σχολικού βιβλίου που είναι αντιπροσωπευτικά δείγματα της εποχής εκείνης.