Δραστηριότητα
Δραστηριότητα
Διακρότημα –Φυσική προσανατολισμού Γ Λυκείου
Ενδεικτικός απαιτούμενος χρόνος: Δυο διδακτικές ώρες.
Διδακτική μεθοδολογία – προσέγγιση: Η μεθοδολογία που προτείνεται στο συγκεκριμένο σενάριο είναι η καθοδηγούμενη διερεύνηση και ανακάλυψη, η ομαδοσυνεργατική μάθηση, καθώς και η παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδικτύου. Επίσης η χρήση εποπτικού υλικού προτείνεται, γιατί διεγείρει το ενδιαφέρον των μαθητών και παρέχει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να οργανώσει και να ανατροφοδοτήσει τη διδασκαλία.
Απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή: Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού σεναρίου απαιτούνται ηλεκτρονικοί υπολογιστές συνδεδεμένοι με το διαδίκτυο: ένας για καθεμία από τις τετραμελείς ομάδες μαθητών και ένας για τον επιβλέποντα εκπαιδευτικό, ο οποίος θα είναι συνδεδεμένος με βιντεοπροβολέα.
Συσχετισμός με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Η ανάπτυξη του σεναρίου ακολουθεί το Αναλυτικό Πρόγραμμα (Κεφάλαιο 1.7Β : Σύνθεση ταλαντώσεων –Διακρότημα), αλλά περιέχει και χρήση νέων τεχνολογιών.
Οργάνωση δραστηριότητας: Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των 4 ατόμων, ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών στην τάξη και τους διαθέσιμους (συνδεδεμένους στο διαδίκτυο) ηλεκτρονικούς υπολογιστές στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Σε περίπτωση δυσκολιών μπορεί να γίνει η εργασία από τους μαθητές και από το σπίτι τους (με τους δικούς τους υπολογιστές)