Εφαρμογές της Πληροφορικής στις Επιστήμες, τις Τέχνες και την Εκπαίδευση

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Δραστηριότητα

Θα δημιουργηθούν ερευνητικές ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Σε πρώτο στάδιο η κάθε ομάδα θα ορίσει απο ένα ερευνητή που θα δουλέψει έναν από τους παρακάτω τομείς, στους οποίους εμπλέκεται ο Η/Υ όσον αφορά την διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών:

 Κάθε ένας από εσάς θα εργαστεί ατομικά, ανάλογα με το ρόλο του. Όταν ολοκληρωθεί η ατομική έρευνα, θα μοιραστείτε τις γνώσεις σας με την ομάδα και θα προετοιμάσετε μια παρουσίαση για να προβληθεί στην τάξη. Στην φάση ολοκλήρωσης της δραστηριότητας κάθε ομάδα μπορεί να ορίσει μια επι μέρους ομάδα από δύο άτομα, που θα προσεγγίσουν το θέμα από την οπτική γωνία της αμφισβήτησης. Θα επιχειρηματολογήσουν δηλαδή για τις αρνητικές επιπτώσεις που πιθανόν να υπάρχουν σε σχέση με την εμπλοκή του Η/Υ στη διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών. Κάθε ομάδα θα αποφασίσει για την συνολική παρουσίαση στην ολομέλεια της τάξης των ζητημάτων που άπτονται στην εμπλοκή του Η/Υ στη διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών

Όταν ολοκληρωθεί η προηγούμενη φάση της εργασίας σας, οι ομάδες θα ανα-δημιουργηθούν και πάλι σε τετραμελείς. Στο δεύτερο στάδιο οι νέες ομάδες θα έχουν σαν στόχο να περιγράψουν την συμβολή του Η/Υ στην εξέλιξη των Επιστημών. Κάθε νέα ομάδα θα ορίσει έναν ερευνητή για τις παρακάτω ερευνητικές προσπάθειες:

 Κάθε ένας από εσάς θα εργαστεί ατομικά, ανάλογα με το ρόλο του. Όταν ολοκληρωθεί η ατομική έρευνα, θα μοιραστείτε τις γνώσεις σας με την ομάδα και θα προετοιμάσετε μια παρουσίαση για να προβληθεί στην τάξη. Στην φάση ολοκλήρωσης της δραστηριότητας κάθε ομάδα μπορεί να ορίσει μια επι μέρους ομάδα από δύο άτομα, που θα προσεγγίσουν το θέμα από την οπτική γωνία της αμφισβήτησης. Δηλαδή θα επιχειρηματολογήσουν για την αρνητική επίπτωση του Η/Υ στις Επιστήμες. Κάθε ομάδα θα αποφασίσει για την συνολική παρουσίαση στην ολομέλεια της τάξης των ζητημάτων που άπτονται στην εμπλοκή του Η/Υ στις Επιστήμες.

 

Στόχοι της δραστηριότητας είναι, να είσαι ικανός/η να: