Πηγές-Μέσα
1.Οι μαθητές διαπιστώνουν με το παραπάνω πείραμα πως το αισθητήριό τους μπορεί να κάνει λάθη και πως υπάρχει ανάγκη για αντικειμενική μέτρηση της θερμοκρασίας με τη βοήθεια οργάνων.
2.Κάθε ομάδα ξεκινηνά την έρευνά της, σε σχετικές πηγές στον Παγκόσμιο Ιστό, αφού πρώτα ελέγξουν την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους.
Μία ομάδα θα διερυνήσει πληροφορίες για τα θερμόμετρα της κλίμακας κελσίου, μία ομάδα για τα θερμόμετρα της κλίμακας Φαρενάιτ και μία ομάδα για τα θερμόμετρα της κλίμακας Κέλβιν.
- Βικιπαίδεια,
- https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF
- https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1
- https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1
3. Θα παρακολουθήσουν την προσομοίωση στο βίντεο που βρίσκεται στο παρακάτω λινκ:
https://phet.colorado.edu/sims/html/states-of-matter-basics/latest/states-of-matter-basics_en.html
4. Παρακολουθήσουν το βίντεο (το νερό καλός αγωγός της θερμότητας) που βρίσκεται στο φωτόδεντρο στο παρακάτω λινκ:
http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/971
5. https://www.kathimerinifysiki.gr/2017/02/ti-einai-thermotita.html