Πηγές-Μέσα
ΟΜΑΔΑ Α'
http://www.os3.gr/arhive_afieromata/gr_afieromata_nikos_kavvadias.html#afierokavvadias
http://kavvadias.ekebi.gr/chronologio.asp?recyear=all
και με βάση και την ανάλυση του ποιήματος «Πούσι» που έγινε στη σχολική τάξη απαντήστε:
1) Οι τόποι που σημάδεψαν τον Καββαδία.2) Τα πρόσωπα με τα οποία συνδέθηκε . 3)Ποιες ήταν οι πολιτικές του ιδέες; 4) Ποια ήταν τα ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητάς του ( εσωστρέφεια , μοναχικότητα.. 5)Ποια η σχέση του με τη θάλασσα;6)Τι έγινε κατά τη συνάντησή του με τον Γ. Σεφέρη και ποιες ήταν οι απόψεις του Σεφέρη για τον Καββαδία; Υπάρχουν αντιφατικές απόψεις;Πώς ερμηνεύεται αυτή η υποτιθέμενη αντιπάθεια του Σεφέρη προς τον Καββαδία;
ΟΜΑΔΑ Β΄
Mε βάση την ταινία παρακάτω <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/
Γράψτε ένα διάλογο του Καββαδία με τον Σεφέρη 200 -250 λέξεων , αφού απαντήσετε:
1)Ποια στοιχεία μαθαίνουμε για τη συνάντησή του με τον Σεφέρη;
2) Ποιες ήταν οι διαφορές τους ως προς την ποιητική γραφή;
3) Κρατήστε σημειώσεις από τα ποιήματα του που διαβάζονται στην ταινία και ενσωματώστε τους στίχους που σας φαίνονται αξιόλογοι.
4) Ποια είναι τα βασικά θέματα της ποίησης του Καββαδία;
Γ΄ομάδα:
Με βάση τις παραπάνω ιστοσελίδες θα ασχοληθείτε με την περιγραφή του ποιητή , το ντύσιμο , τη συμπεριφορά , δημιουργία σκίτσων , συγκέντρωση φωτογραφιών , αναφορές της ποίησής του σε τοπία …. και θα δημιουργήσετε ένα POWERPOINT με φωτογραφίες , σκίτσα , εικόνες σχετικά με τη ζωή και το έργο του Καββαδία.
Δ΄ομάδα: Συγκέντρωση μουσικών τραγουδιών από ποιήματα του Καββαδία . Σε ποια σημεία του έργου θα βάζαμε τα συγκεκριμένα τραγούδια και γιατί; Μετατροπή τους σε αρχεία ήχου .