Από τη διήγηση στη μίμηση:Αναπλάθοντας δημιουργικά τη ζωή και το έργο του Καββαδία

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Πηγές-Μέσα

 

ΟΜΑΔΑ Α'

http://www.os3.gr/arhive_afieromata/gr_afieromata_nikos_kavvadias.html#afierokavvadias

http://kavvadias.ekebi.gr/chronologio.asp?recyear=all

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%9A%CE%B1%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CF%82

και  με βάση και την ανάλυση του ποιήματος «Πούσι» που έγινε στη σχολική τάξη απαντήστε:

1) Οι τόποι που σημάδεψαν τον Καββαδία.2) Τα πρόσωπα με τα οποία συνδέθηκε . 3)Ποιες ήταν οι πολιτικές του ιδέες; 4) Ποια ήταν τα ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητάς του ( εσωστρέφεια , μοναχικότητα.. 5)Ποια η σχέση του με τη θάλασσα;6)Τι έγινε κατά τη συνάντησή του με τον Γ. Σεφέρη και ποιες ήταν οι απόψεις του Σεφέρη για τον Καββαδία; Υπάρχουν αντιφατικές απόψεις;Πώς ερμηνεύεται αυτή η υποτιθέμενη αντιπάθεια του Σεφέρη προς τον Καββαδία;

ΟΜΑΔΑ Β΄

Mε βάση την ταινία παρακάτω <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/
 Γράψτε ένα διάλογο του Καββαδία με τον Σεφέρη 200 -250 λέξεων , αφού απαντήσετε:

1)Ποια στοιχεία μαθαίνουμε  για τη συνάντησή του με τον Σεφέρη;

2) Ποιες ήταν οι διαφορές τους ως προς την ποιητική γραφή;

3) Κρατήστε σημειώσεις από τα ποιήματα του που διαβάζονται  στην ταινία και ενσωματώστε τους στίχους που σας φαίνονται αξιόλογοι.

 4) Ποια είναι τα βασικά θέματα της ποίησης του Καββαδία;

 

 

Γ΄ομάδα:

Με βάση τις παραπάνω ιστοσελίδες θα ασχοληθείτε  με την περιγραφή του ποιητή ,  το ντύσιμο ,  τη συμπεριφορά , δημιουργία σκίτσων , συγκέντρωση φωτογραφιών , αναφορές της ποίησής του σε τοπία …. και  θα δημιουργήσετε ένα  POWERPOINT με φωτογραφίες , σκίτσα , εικόνες σχετικά με τη ζωή και το έργο του Καββαδία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δ΄ομάδα: Συγκέντρωση μουσικών τραγουδιών από ποιήματα του Καββαδία . Σε ποια σημεία του έργου θα βάζαμε τα συγκεκριμένα τραγούδια και γιατί; Μετατροπή τους σε αρχεία ήχου .