Διαδικασία
Στην συγκεκριμένo πρόγραμμα συμμετείχαν 18 μαθητές (μεικτή ομάδα) της Γ' Γυμνασίου της σχολικής μας μονάδας.
Οι 18 μαθητές δημιούργησαν 6 ομάδες εργασίας, 3 μαθητές σε κάθε υπολογιστή. Η κάθε μια ομάδα ανέλαβε και έναν ρόλο για την
υλοποίηση των εργασιών που περιλάμβανε το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Πιο συγκεκριμένα:
Οι 6 ομάδες εργασίας συμμετείχαν απο κοινού στην υλοποίηση των παρακάτω εργασιών:
α) Μέσω του λογισμικού του Επεξεργαστή Κειμένου (Microsoft Word) συμμετείχαν ενεργά στις πρώτες συναντήσεις μας στην κατασκευή του ημερολογίου των εργασιών που περιλάβανε το συγκεκριμένο πρόγραμμα,
β) επιπλέον μέσω του ίδιου λογισμικού κατασκεύασαν δικά τους ερωτήματα τα οποία υπέβαλλαν κατα την επίσκεψη μας στους Τεχνικούς Υπολογιστών του καταστήματος των (Η/Υ) της περιοχής της Δραπετσώνας,
γ) Μέσω του λογισμικού της Παρουσίασης (Microsoft PowerPoint) κατασκεύασαν διαφάνειες για την παρουσίαση με θέμα "Επαγγελματική Μονογραφία: Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών",
δ) Μέσω του διαδικτύου και με την βοήθεια ενός φυλλομετρητή αναζήτησαν εικόνες για το συγκεκριμένο επάγγελμα, το εσωτερικό ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και τις περιφερειακές συσκευές που τον περιβάλλουν, καθώς και τα είδη βλαβών που παρουσιάζονται στις συγκεκριμένες ηλεκτρονικές συσκευές.
ε) Μέσω της πλατφόρμας δημιουργίας ιστοεξερευνήσεων http://platoform.openwebquest.org του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου βοήθησαν στην κατασκευή της συγκεκρμένης ιστοεξερεύνησης με θέμα "Επαγλεμματική Μονογραφία - Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών".