Διαδικασία
-
Εισαγωγή στο θέμα
-
Ο/Η εκπαιδευτικός δείχνει εικόνες από παλιές και νέες τεχνολογίες (π.χ. τηλέφωνο, ραδιόφωνο, υπολογιστή).
-
Οι μαθητές μιλούν για τι γνωρίζουν ήδη και τι θα ήθελαν να μάθουν.
-
-
Αναζήτηση πληροφοριών
-
Οι μαθητές ψάχνουν σε βιβλία ή στο διαδίκτυο για σημαντικές εφευρέσεις.
-
Σημειώνουν ποιος τις εφηύρε, πότε και πώς χρησιμοποιούνται.
-
-
Σύγκριση παλιάς και νέας τεχνολογίας
-
Επιλέγουν ένα παλιό εργαλείο και το αντίστοιχό του σήμερα.
-
Δημιουργούν ένα μικρό πίνακα ή ζωγραφίζουν εικόνες για να δείξουν τη διαφορά.
-
-
Δημιουργία αφίσας ή παρουσίασης
-
Συγκεντρώνουν τις πληροφορίες και τις εικόνες σε μία αφίσα ή ψηφιακή παρουσίαση.
-
Προσθέτουν τίτλους, λεζάντες και μικρές περιγραφές για κάθε τεχνολογία.
-
-
Παρουσίαση και συζήτηση
-
Κάθε ομάδα παρουσιάζει την αφίσα ή την παρουσίασή της στην τάξη.
-
Συζητούν πώς η τεχνολογία άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων και ποια τεχνολογία θεωρούν πιο χρήσιμη σήμερα.
-