Διαδικασία
1η Δραστηριότητα
Αναζητούμε στο διαδίκτυο εικόνες και πληροφορίες για το πρόβλημα των πλαστικών απορριμάτων και για τις συνέπειες που έχει στα οικοσυστήματα των θαλασσών και των Ωκεανών.
Ο/Η νηπιαγωγός προβάλλει στην ολομέλεια video με τα τεράστια "νησιά" που έχουν δημιουργηθεί στους Ωκεανούς, από τα πλαστικά σκουπίδια που καταλήγουν στη θάλασσα.
https://www.youtube.com/watch?v=jEkfgq6Syy8
https://www.youtube.com/watch?v=1qT-rOXB6NI
2η Δραστηριότητα
Στην ολομέλεια οι μαθητές συζητούν για τους τρόπους με τους οποίους οι ακτές και θάλασσες θα διατηρηθούν καθαρές. Οι ερωτήσεις του/της νηπιαγωγού βοηθούν στον προβληματισμό και την κριτική σκέψη των παιδιών.
-Πως μας επηρεάζει όλους αυτό το πρόβλημα;
-Τι μπορεί να κάνει ο καθένας για να βελτιωθείη κατάσταση;
-Πως πρέπει να διαχειριζόμαστε τα σκουπίδια;
-Η Ανακύκλωση είναι λύση στο πρόβλημα της διαχείρισης των πλαστικών;
Στην εφαρμογή Learning Apps οι μαθητές και οι μαθήτριες σε ζευγάρια παίζουν παιχνίδια για την καλύτερη εφαρμογή των όσων έμαθαν.
https://learningapps.org/display?v=pd1qopq6k21
3η Δραστηριότητα
Μαθαίνω για τη γαλάζια σημαία. Αναζητάμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για τη γαλάζια σημαία που συναντάμε σε ορισμένες παραλίες. Παρατηρούμε το σύμβολο που περιέχει η συγκεκριμένη σημαία και μαθαίνουμε για τους όρους και προϋποθέσεις που πρέπει να πληρεί μια παραλία για να αποκτήσει γαλάζια σημαία.
Οι μαθητές ζωγραφίζουν τη γαλάζια σημαία με υλικά όπως τέμπερες, μαρκαδόροι, λαδοπαστέλ.