Δημιουργία Κινούμενης Εικόνας

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Φάση 1: Παρουσίαση περιεχομένου

Αναρτώ στην e-Class συνδέσμους και σχετικό βίντεο για το λογισμικό Flipaclip και τους  καλλιτέχνες οι οποίοι δημιούργησαν animation.

Επίσης δίνονται οδηγίες για την σύνδεση των μαθητών στην online εφαρμογή storyboard

Στον Τοίχο της e-Class αναρτώ μήνυμα με οδηγίες για την μελέτη του υλικού στους συνδέσμους αυτούς. 

Οι μαθητές αναμένεται να επισκεφθούν το προτεινόμενο ιστολόγιο http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2288/Eikastika_A-Gymnasiou_html-empl/index6_1.html  προκειμένου να μάθουν για την εξέλιξη και λειτουργία του κινούμενου σχεδίου. 

Επίσης αναμένεται να δουν το βίντεο που επιδεικνύει τη χρήση του λογισμικού Flipaclip  https://www.youtube.com/watch?v=7AiEsiEoBq8   και Storyboard That

https://www.youtube.com/watch?v=fr1RiYeS28s

Φάση 2: Παρουσίαση εργασίας Επεξήγηση Εννοιών

Στη σύγχρονη διδασκαλία που πραγματοποιείται στην πλατφόρμα Webex επεξηγούνται οι Φάσεις της ατομικής εργασίας και οι μαθητές συζητούν σχετικά με το θέμα της εργασίας και τις προτεινόμενες μεθόδους οι οποίες έχουν ήδη αναρτηθεί στο τοίχο της e-class. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση των παραδειγμάτων δημιουργίας σεναρίου και για τις δύο εφαρμογές. Επισημαίνονται οι διαφορές και οι ομοιότητες στον σχεδιασμό και στην εκτέλεση του σεναρίου.

Φάση 3: Παρουσίαση των δεδομένων των εργασιών

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες/δωμάτια του Webex (Break-Out Rooms) σύμφωνα με την προετοιμασία του μαθήματος κατά τη διάρκεια της σύγχρονης επιλέγοντας με ποιο μέσο θα δημιουργήσουν την εργασία τους. . (Θέμα, φάσεις ανάπτυξης θεματικής, Brainstorming για εύρεση διαφηµιστικής δηµιουργικής ιδέας συγγραφή σεναρίου (αρχή/µέση/τέλος), περιγραφή εξέλιξης δράσης, διάλογοι,  Αντικειμενική αξιολόγηση σεναρίου (είναι ή δεν είναι εφικτή η πραγματοποίησή του)  Χρονομέτρηση σεναρίου, διάλογοι, μορφή αποτελέσματος σε film, έντυπο  comic ,κλπ)

Φάση 4: Επικοινωνία και συνεργασία

·      Η επικοινωνία και η συνεργασία των μαθητών ξεκινά κατά την σύγχρονη διδασκαλία και συνεχίζεται στην ασύγχρονη.

·      Στην σύγχρονη διδασκαλία ενημερώνονται οι μαθητές για τη διαδικασία της εργασίας και υποστηρίζεται η έναρξη και εξέλιξη της εργασίας σε κάθε δωμάτιο.

·      Οι μαθητές συνεχίζουν την εργασία τους ασύγχρονα.

·      Η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών κατά την εκτέλεση της εργασίας πραγματοποιείται μέσω του εργαλείου Συζητήσεις και μέσω του Συστήματος Wiki στην eClass. Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της ένα ξεχωριστό εργαλείο συζητήσεων ώστε να εργάζεται ανεξάρτητα από τις άλλες ομάδες. Με την ολοκλήρωση της εργασίας, οι μαθητές της κάθε ομάδας υποβάλλουν κοινό αρχείο με το αποτέλεσμα της εργασία τους.

·      Δίνονται υποδείξεις στους μαθητές και υποστηρίζεται η  λειτουργία των ομάδων απαντώντας σε ερωτήματα μέσω του Τοίχου ή των Μηνυμάτων στο e Class

Φάση 5: Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση

Οι μαθητές υποβάλλουν την εργασία της ομάδας τους και στη συνέχεια αναρτάται για την  κάθε ομάδα ανατροφοδότηση. 

Οι μαθητές διατυπώνουν στο wiki τις απόψεις τους σχετικά με τις εργασίες που παρουσιάζονται. Γίνεται συζήτηση για την προέκταση και σύνδεση των εργασιών με άλλες εφαρμογές δημιουργίας animation, επεξεργασίας της εικόνας  

Ο Χρόνος υλοποίησης είναι 2 διδακτικές ώρες στη ψηφιακή τάξη

Μία ώρα στη σύγχρονη και μια ώρα στην ασύγχρονη