Σώσε την θάλασσα από τα πλαστικά

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Στάδιο 1: Έρευνα.

Εισαγωγή . Διάρκεια : 5’

Ο εκπαιδευτικός εισάγει τους μαθητές στο θέμα της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά. Βλέπουν το βίντεο selfish για προβληματισμό. 

Ομάδες – έρευνα- εννοιολογικός χάρτης. Διάρκεια : 45’

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες 3 ατόμων. Αναζητούν πληροφορίες και εικόνες για τις επιπτώσεις της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά τόσο στην πύλη Europeana όσο και σε άλλες ιστοσελίδες για να τις παρουσιάσουν σε έναν εννοιολογικό χάρτη (web 2.0  tool  bubbl.us. ) 315881241_1609300442882864_1476926760727788419_n (2).jpg



 

Στάδιο 2: Φυσικές Επιστήμες

Πείραμα πλεύση –βύθιση πλαστικού υλικού. Διάρκεια 30’

Οι μαθητές ρίχνουν σε μια γυάλα διάφορα πλαστικά σκουπίδια που συναντούν στην θάλασσα. Πριν πέσει το αντικείμενο στην γυάλα, οι μαθητές πρέπει να προβλέψουν τι θα γίνει και να  συμπληρώνουν το φύλλο εργασίας.

332623156_608804590603244_2871333117705922414_n.jpg

Μέσω του πειράματος .. ΓΚ (1).jpg



 

Ενσυναίσθηση. Διάρκεια 10’

Οι μαθητές παρατηρώντας την γυάλα με τα πλαστικά σκουπίδια πρέπει να απαντήσουν στην ερώτηση : «Αν ήσασταν μια θάλασσα γεμάτη πλαστικά σκουπίδια , τι θα λέγατε στους ανθρώπους?» (web 2.0 tool Answergarden). 


 

Στάδιο 3 :STEAM

Εκπαιδευτική Ρομποτική- Lego Wedo 2. Διάρκεια 60’

Οι μαθητές πρέπει να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν δύο ρομπότ που θα καθαρίζουν την θάλασσα από τα σκουπίδια.

 

 

Ρομπότ που ανακατεύει την άμμο για να βγουν τα σκουπίδια στην επιφάνεια

 

ρομπότ σκούπα που μαζεύει τα σκουπίδια από την θάλασσα 

 

 

 

Στάδιο 4 :

Μειώνω – Επαναχρησιμοποιώ - Ανακυκλώνω

Τέχνη. Διάρκεια 20’

Οι μαθητές κατασκευάζουν μια πάνινη τσάντα ώστε να αντικαταστήσουν την πλαστική. Μπορούν να ζωγραφίσουν το σήμα της ανακύκλωσης και να την στολίσουν.   Οδηγίες

τσ.png

 

Στάδιο 5 Αξιολόγηση - Συμπεράσματα

Συζήτηση – ερώτηση- συμπέρασμα: 20’

Μπορούμε τελικά να απαλλάξουμε τον πλανήτη από τα πλαστικά για να σώσουμε και την θάλασσα?

Αξιολόγηση. Διάρκεια 10’

Οι μαθητές συμπληρώνουν φόρμα αξιολόγησης. Ανακαλύπτουμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία του project.