Διαδικασία
Στάδιο πρώτο:
Όλες οι ομάδες θα πρέπει πρώτα να ενημερωθούν και να συλλέξουν υλικό (εάν το επιθυμούν) από το σχολικό εγχειρίδιο της Γεωγραφίας Στ΄δημοτικού.
Έπειτα θα πρέπει να απαντήσουν στις ερωτήσεις από το τετράδιο εργασιών της Γεωγραφίας Στ΄δημοτικού.
Στάδιο δεύτερο:
1η ομάδα:
► Αφού πρώτα παρακολουθήσει το βίντεο 1 και το βίντεο 2 καλείται σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που θα συλλέξει από τους προτεινόμενους διαδικτυακούς τόπους να γράψει ένα κείμενο 200 περίπου λέξεων σχετικά με τους σεισμούς. Το θέμα δεν έχει κάποιους περιορισμούς έτσι ώστε τα παιδιά να κινηθούν ελεύθερα και να γράψουν κατόπιν συζήτησης και συνεργασίας, εκείνα που θεωρούν τα πιο σημαντικά.
►Παρουσιάζοντας τις πληροφορίες που συνέλεξαν τα μέλη της και αντλώντας στοιχεία από το κείμενο θα δημιουργήσει ένα κολάζ που θα περιέχει τους τρόπους προστασίας κατά τη διάρκεια ενός σεισμού.
► Αφού ολοκληρωθούν τα παραπάνω θα δημιουργήσει ένα σύντομο θεατρικό παιχνίδι όπου θα παρουσιάσει το πόσο καταστροφικός μπορεί να γίνει ένας σεισμός.
2η ομάδα:
► Αφού επιλέξει ποιες φωτογραφίες είναι οι καλύτερες θα δημιουργήσει ένα φωτογραφικό album με τα ηφαίστεια που υπάρχουν
► Επίσης θα δημιουργήσει ένα τύπου κολάζ που θα περιλαμβάνει ένα ηφαίστειο και τα μέρη από τα οποία αποτελείται ⇒
►Αφού παρακολουθήσει τις οδηγίες κατασκευής θα κατασκευάσει και η ίδια ένα ηφαίστειο.
(Ενδιαφέροντα βίντεο1 βίντεο2)
3η ομάδα:
► θα δημιουργήσει ένα κολάζ με τα μέρη που περιέχει το ανάγλυφο της γης
► θα αναζητήσει προσθετικές πληροφορίες για τις άλλες δύο ομάδες (ενδογενενείς-εξωγενείς δυνάμεις)⇒ σε σχέση με σεισμούς και ηφαίστεια
α) βίντεο β) διαφάνειες για το ανάγλυφο της γης
Στάδιο τρίτο:
Κάθε ομάδα θα παρουσιάσει την εργασία της στην τάξη και θα συζητήσει με τις υπόλοιπες ομάδες.