Διαδικασία
1η δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο αφόρμησης σχετικά με το θέμα.
https://www.youtube.com/watch?v=V_F0pYOf9pY
https://www.youtube.com/watch?v=U9esYuHMsAo
https://www.youtube.com/watch?v=ELPhs2ChAPc
2η δραστηριότητα: Online ψηφιακά παιχνίδια που θα μας βοηθήσουν να οργανώσουμε καλύτερα τις πρώτες πληροφορίες για το θέμα.
https://wordwall.net/play/2318/376/106
https://wordwall.net/play/1855/004/984
https://learningapps.org/view11139392
https://wordwall.net/play/2321/845/178
https://wordwall.net/play/2269/901/781
https://wordwall.net/play/14543/109/920
3η δραστηριότητα: Οι μαθητές διατυπώνουν ερωτήματα, προβληματίζονται και ερμηνεύουν με αφορμή την παρατήρηση ψηφιακού υλικού (παρουσίασης διαφανειών και βίντεο) σχετικά με τα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στους λόγους για τους οποίους απειλούνται και κινδυνεύουν. Επίσης, διακρίνουν τις διάφορες κατηγορίες απειλής και κινδύνου με την ακρόαση και συνοδευτική δραματοποίηση σχετικής ιστορίας.
4η δραστηριότητα: Εξήγηση εννοιών παρακολουθώντας σχετικό βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=6XYNC8N-9JI
5η δραστηριότητα: Διδακτική αξιοποίηση του θεατρικού παιχνιδιού «Το δίχτυ της ζωής» (σελίδες 6 και 7).
6η δραστηριότητα: Προσπάθεια διαμόρφωσης ενός εννοιολογικού χάρτη μέσω του https://creately.com.
7η δραστηριότητα: Οι μαθητές αναλαμβάνουν να γράψουν το κείμενο του παραμυθιού «Το παράπονο των ζώων» με μία νέα οπτική: πώς θα αισθάνονταν τα ζώα και τι θα έλεγαν, αν κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, βελτιώνονταν.