Διαδικασία
- Επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-A108/225/1642,5214/
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathextra_1_11/03/2009_270735
http://users.sch.gr/symfo/sholio/istoria/kimena/1949.alexandru.htm
- Αναζητήστε στην ιστορία της Ελλάδος άλλες περιπτώσεις όπου χρησιμοποιήθηκαν οι παραπάνω μέθοδοι –καθεστώς Τριάκοντα τυράννων στην Αθήνα του 5ου αι.π.Χ., εμφύλιος πόλεμος κατά την Επανάσταση του 1821, μετά τη δολοφονία του Καποδίστρια, διχασμός του 1915, εμφύλιος πόλεμος 1946-1949-και σκεφτείτε τις συνέπειες για τις σχέσεις των μελών μιας κοινωνίας μετά τη λήξη του εμφυλίου ή του διχασμού.
- Στη συνέχεια να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα της έρευνας με συντομία στο πρόγραμμα παρουσίασης powerpoint.
- Με τη βοήθεια του προγράμματος Googlearth εντοπίστε τα νησιά Γυάρο και Μακρόνησο, φανταστείτε πώς ζούσαν εκεί οι εξόριστοι αριστεροί κατά τον εμφύλιο πόλεμο του 1946-1949 και κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας στην Ελλάδα και στη συνέχεια να συντάξετε ένα σύντομο άρθρο στον επεξεργαστή κειμένου Word, όπου ένας δημοσιογράφος που επισκέφθηκε τους εξόριστους περιγράφει τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης και προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη
- Να δημιουργήσετε ένα χρονολογικό πίνακα μέσω του προγράμματος Timerime/excel με τα γεγονότα της περιόδου εικονομαχίας (σεισμός, πρώτο διάταγμα, απαρχή διωγμών, σύνοδος Ιέρειας, Οικουμενική σύνοδος, σύνοδος Κων/πολης).
- Αφού μελετήσετε τις παρακάτω πηγές να δημιουργήσετε έναν εννοιολογικό χάρτη (Text2mindmap) με τις αιτίες, αφορμές και τα αποτελέσματα της εικονομαχίας.