Διαδικασία
Οι μαθητές-τριες πληροφορούνται για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας πατώντας στον υπερσύνδεσμο: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3561 .
Στη συνέχεια διαβάζουν Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τις πεταλούδες.
Απαντούν στις ερωτήσεις ενός διαδραστικού βίντεο: https://edpuzzle.com/media/607c3ebf9505e14188640142 .
Σχεδιάσουν και ζωγραφίζουν μία πεταλούδα στην εφαρμογή Symmetry Artist πατώντας στον υπερσύνδεσμο https://www.mathsisfun.com/geometry/symmetry-artist.html#. Αντιλαμβάνονται τη συμμετρία στο σώμα της πεταλούδας. Τα εικαστικά έργα τους αποθηκεύονται και στέλνονται στην e-class για να δουν και να θαυμάσουν όλοι τις δημιουργίες όλων σε μεταγενέστερο χρόνο.
Γίνεται συζήτηση για τη γενικότερη συμμετρία που υπάρχει στη φύση, την αλλαγή που συντελείται με το πέρασμα του χρόνου ή από κάποια απρόβλεπτη αιτία, και την ομορφιά της διαφορετικότητας. Τα πάντα αλλάζουν, τίποτα δε μένει ίδιο στη φύση. Αυτή η παραδοχή εξηγεί και την ομορφιά της, τη μοναδικότητά της.