Διαδικασία
Φάση 1: ΕΡΩΤΗΣΗ
Οι μαθητές/τριες διερευνούν ερωτήματα σχετικά με το θέμα της διαχείρισης των άχρηστων αντικειμένων και αναφέρουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους
σχετικά με τα απορρίμματα.
Φάση 2:ΥΠΟΘΕΣΗ/ΑΠΟΔΕΙΞΗ
Οι μαθητές/τριες δίνουν προτεραιότητα στη συλλογή́ στοιχειών σε σχέση με τους τρόπους διαχείρισης των
απορριμμάτων, παρατηρούν το περιβάλλον τους και τους τρόπους που εφαρμόζονται ,καταγράφουν και αναρωτιούνται.
Φάση 3: ΑΝΑΛΥΣΗ
Οι μαθητές/τριες επεξεργάζονται και αναλύουν τα στοιχεία από διαφορετικές πηγές. Παρατηρούν
και αναλύουν την προσωπική τους πρακτική διαχείρισης απορριμμάτων στο σχολείο,
γνωρίζουν φιλοπεριβαλλοντικές στάσεις και συμπεριφορές και παίζουν.
Φάση 4: ΕΞΗΓΗΣΗ
Οι μαθητές/τριες διαμορφώνουν εξηγήσεις βασισμένες σε επιστημονικά́ κριτήρια.
Επιχειρηματολογούν για την ανθρώπινη δραστηριότητα και πως επιδρά στο περιβάλλον και
υποστηρίζουν τις θέσεις τους.
Φάση 5: ΣΥΝΔΕΣΗ
Οι μαθητές/τριες συνδέουν τις εξηγήσεις τους με την επιστημονική́ γνώση και τα
δεδομένα. Μέσω της τέχνης εκφράζουν τις νέες γνώσεις, εμπειρίες και συναισθήματα για
το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων.
Φάση 6: ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ/ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ
Οι μαθητές/τριες αναστοχάζονται επί της διαδικασίας.