"Πάμε Ακρόπολη;"

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Οι μαθητές ταξιδεύουν στην Ακρόπολη της κλασικής εποχής μέσω της εικονικής πραγματικότητας:  http://acropolis.tholos254.gr/gr/index.html και εισάγονται στο θέμα της ιστοεξερεύνησης.

Δημιουργούνται ανομοιογενείς ομάδες. Σε κάθε ομάδα (4-5 ατόμων) υπάρχει ο συντονιστής και ο σημειωτής)

Στη συνέχεια για την ανάδειξη του θέματος ο εκπαιδευτικός ανεβάζει αρχείο του βιβλίου του μαθητή (http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/584/10-0090-02_Istoria_D-Dimotikou_Vivlio-Mathiti/  (Ιστορία  Δ΄ Δημοτικού, Κεφ.23, σελ.  72-75) και στη συνέχεια βίντεο για την αρχιτεκτονική του Παρθενώνα https://www.youtube.com/watch?v=HU7V_gubLKc (διάρκεια 2΄:41’’).

Οι μαθητές σημειώνουν βασικά σημεία, λέξεις-κλειδιά και διατυπώνουν ερωτήσεις. Ο εκπαιδευτικός εμπλουτίζει τα ερεθίσματα των μαθητών μέσω του χρονολογίου  https://xronologio.theacropolismuseum.gr/el/-480/-323  Οι μαθητές αντιλαμβάνονται την ανθρώπινη δραστηριότητα στο χώρο της Ακρόπολης από το παρελθόν μέχρι σήμερα. Προβληματίζονται για τον τρόπο λειτουργίας της χρονογραμμής, συμμετέχουν ενεργά μέσα από ερωτήσεις-απαντήσεις, εξοικειώνονται με την ιστορική γραμμή και ανταλλάσουν ιδέες για το οικοδομικό πρόγραμμα του Περικλή και ιδιαίτερα του Παρθενώνα.

Στη συνέχεια, οι μαθητές ανακαλύπτουν βασικά στοιχεία του ναού με την σύνδεσή τους στην ιστοσελίδα του Μουσείου της Ακρόπολης http://repository.parthenonfrieze.gr/frieze/aboutParthenon.jsp