Διαδικασία
Η τάξη θα χωριστεί σε 6 ομάδες, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή/τρια, και θα διερευνήσει τα αντίστοιχα θέματα της ομάδας του/της. Μπορεί ν’ αξιοποιήσει τις πηγές που προτείνονται αλλά και ν’ αναζητήσει άλλες στο διαδίκτυο ελέγχοντας, όμως, την εγκυρότητα και την αξιοπιστία τους
1.ΟΜΑΔΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ : Πότε, πού, γιατί αναπτύχθηκε ο Μυκηναϊκός πολιτισμός; Ποιες οι περίοδοι ανάπτυξής του;
Ποιος και πότε τον ανακάλυψε;
2.ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ: Μελέτη – Παρουσίαση του μυκηναϊκού ανακτόρου. Ποιος ο ρόλος του στη Μυκηναϊκή κοινωνία;
3.ΟΜΑΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ: Οικονομικές δραστηριότητες και οικονομικό σύστημα μινωικής εποχής.
4.ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΟΛΟΓΩΝ : Έρευνα και παρουσίαση δύο συστημάτων γραφής
5.ΟΜΑΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΩΝ : Σε ποιες θεότητες πίστευαν; Ποιοι ήταν οι τόποι λατρείας τους;
6.ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ : Χαρακτηριστικά μυκηναΪκών έργων και τα είδη της τέχνης τους.
Κάθε ομάδα θα παρουσιάσει την εργασία της στις άλλες ομάδες αξιοποιώντας λογισμικά παρουσίασης. Στη συνέχεια, όλες οι ομάδες θα συνεργαστούν, για να ετοιμάσουν μια πρόταση-έκθεση προς το Διευθυντή και το Σύλλογο Καθηγητών του Σχολείου, όπου θ’ αναφέρετε τους λόγους που επιθυμείτε να επισκεφτείτε την Κρήτη. Ταυτόχρονα, θα ετοιμάσετε και ένα πρόγραμμα επισκέψεων και ξενάγησης με βάση την έρευνα που έχετε κάνει.