Διαδικασία
Διαδικασία
Τα παιδιά εισάγονται στην πρώτη δραστηριότητα μέσω της παρουσίασης ενός γράμματος που βρήκαμε στην ολομέλεια από τον "ΑΟΥ Αουουου". Τα παιδιά αφού διαβαστεί το γράμμα, αρχίζουν να μαντεύουν γιατί ο Λύκος χρειάζεται τι βοήθεια τους και, έπειτα για το ποιες είναι οι πιθανές αιτίες που βρίσκεται σε κίνδυνο το δάσος – το σπίτι του και πως θα μπορούσε να το σώσει σε κάποιες από αυτές (σε κάποιο κρυμμένο σημείο του γράμματος μας έδινε και εκείνος πιθανές αιτίες κινδύνου).
Στην συνέχεια, παρουσιάζονται 2 εικόνες για το πως θα ήταν το σπίτι του αν τα παιδιά τον βοηθούσαν ή όχι. Αυτά πρέπει να επιλέξουν τι θα κάνουν και μέσα από τις εικόνες να καταλάβουν τι συμβαίνει στο σπίτι του Λύκου. Προβάλονται κάποια σχετικά βίντεο και παρουσιάζονται κάποιες εικόνες (ερεθίσματα) που μας έστειλε ο λύκος. Τα παδιά μιλούν για το ποια πιστεύουν ότι είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σπίτι του λύκου, γίνεται αναφορά σε μερικά πιθανά αίτιά, προβλήματα και τρόπους λύσης τους.
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες με βάση τα χρώματα των ρούχων τους, κάθονται στα τραπεζάκια τους και εκεί κατηγοριοποιούν το υλικό που έχει συλλεχθεί σε προηγούμενες δράσεις, σε δύο κατηγορίες: ανήκει στο δάσος-καλό και δεν ανήκει στο δάσος-κακό.
Σε επόμενο βήμα, δίνεται σε κάθε ομάδα μια ποικιλία εικόνων, τις οποίες τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχίσουν μεταξύ τους με βάση τα προβλήματα και τους τρόπους αντιμετώπισης τους (σε μερικές εικόνες υπάρχουν και τα αίτια που προκαλούν τα προβλήματα) και να συζητήσουν γι' αυτά.
Τέλος, όλες οι ομάδες μαζεύονται στη παρεούλα και εκεί, ένα άτομο από κάθε ομάδα δείχνει από δύο με τρεις εικόνες που έχει η ομάδα του στα υπόλοιπα παιδιά. Εκείνα απαντούν αν αυτό που βλέπουν έχει θετική ή αρνητική επίδραση για το δάσος και το παιδί ανάλογα με την απάντηση τους, δηλώνει «Ναι, καλό γιατί φυτεύουν δέντρα!/ Ναι, κακό γιατί το βρόμικο νερό σκοτώνει τα ζώα!» ή «Όχι, είναι κακό γιατί από το τσιγάρο μπορεί να ξεκινήσει φωτιά!» αντίστοιχα. Μάλιστα, όταν κάποιο παιδί που δείχνει την εικόνα έχει δυσκολία στο να εκφραστεί, κάποιο άλλο άτομο από την ομάδα του το βοηθάει υπενθυμίζοντάς του τι έχει λεχθεί προηγουμένως στα τραπέζια.