Διαδικασία
ΒΗΜΑ 1ο
Οι μαθητές χωρίζονται σε 4 ομάδες (ΟΜΑΔΑ 1, ΟΜΑΔΑ 2, ΟΜΑΔΑ 3, ΟΜΑΔΑ 4) με παιδαγωγικό τρόπο και δίνονται οι ρόλοι του συντονιστή, γραμματέα, παρουσιαστή, ερευνητή. Όπου η ομάδα αποτελείται από 3 άτομα ο συντονιστής επιλέγει κάποιον να αναλάβει και το ρόλο του παρουσιαστή.
ΒΗΜΑ 2ο
Στην ενότητα ΠΗΓΕΣ-ΜΕΣΑ υπάρχουν κάποιοι σύνδεσμοι ταξινομημένοι ανά ομάδα. Κάθε ομάδα ανοίξτε και μελετήστε έναν έναν σύνδεσμο και εντοπίστε σε ποιο ή ποια γεγονότα της ενότητας αναφέρεται. Ανατρέξτε στο αντίστοιχο μάθημα του βιβλίου ή στο αναρτημένο μάθημα στον τοίχο της e-me και σημειώστε στο πρόχειρο ή σ' ένα αρχείο word, λίγα λόγια για το γεγονός (πχ. για μία μάχη, ημερομηνία, ήρωες, τόπος, αποτέλεσμα, συνέπειες).
ΒΗΜΑ 3ο
Για κάθε γεγονός κάντε μια ανάρτηση κάτω από την κατάλληλη χρονολογία, στο padlet (η κάθε ομάδα με διαφορετικό χρώμα ανάρτησης π.χ. ΟΜΑΔΑ 1 - ΚΟΚΚΙΝΟ, ΟΜΑΔΑ 2 - ΠΡΑΣΙΝΟ, ΟΜΑΔΑ 3 - ΜΠΛΕ, ΟΜΑΔΑ 4 - ΚΙΤΡΙΝΟ).
Όταν ολοκληρώσετε όλες οι ομάδες, οι συντονιστές κάντε έναν τελευταίο έλεγχο και
ΒΗΜΑ 4ο
Μπείτε στο Padlet και φτιάξτε έναν διαδραστικό χάρτη με τους τόπους, τη χρονολογία και το γεγονός ονομαστικά.
ΒΗΜΑ 5ο
Στην ενότητα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ πατήστε τους συνδέσμους για να δείτε τις γνώσεις σας από την συγκεκριμένη ενότητα.