Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

ΣΤΑΔΙΟ I 

Πριν ξεκινήσεις πρέπει να ...ενημερωθείς!  Το ιστολόγιο  http://www.teensafenet.wordpress.com  που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της συγκεκριμένης ιστοεξερεύνησης, έχει σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών του σχολείου μας, και όχι μόνο, σε θέματα που αφορούν στη σωστή και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου από τους εφήβους. Εδώ θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, καθώς και χρήσιμους συνδέσμους, που θα σε βοηθήσουν στην έρευνά σου και την υλοποίηση της εργασίας σου. Μετά την περιήγησή σου στο παραπάνω ιστολόγιο βεβαιώσου ότι έχεις διαμορφώσει άποψη για τα παρακάτω θέματα, τα οποία θα συζητηθούν μέσα στην τάξη:

►  Οδηγίες ασφαλούς επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου!

►  Κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο!

►  Τρόπους προστασίας του υπολογιστή σου από βλαβερές ‘ιώσεις’ και του εαυτού σου από    επικίνδυνους διαδικτυακούς φίλους!

►  Από ποιους και με ποιο τρόπο μπορείς να ζητήσεις βοήθεια (πληροφορίες ή συμβουλές) για θέματα που σχετίζονται με τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους!

►  Εξασφάλιση αξιόπιστων πληροφοριών στο Διαδίκτυο!

►  Καταγγελία ανάρμοστης συμπεριφοράς ‘φίλου’ ή ακατάληλου υλικού σε ιστοσελίδα του  Διαδικτύου!

►  Ψυχαγωγία και παρανομία στο Διαδίκτυο!

►  Αναγνώριση προσπαθειών εξαπάτησης στο Διαδίκτυο!

►  Πιθανοί κίνδυνοι που ελλοχεύουν στον Ιστό!

 

ΣΤΑΔΙΟ II

Χρησιμοποιώντας, τις ηλεκτρονικές πηγές του Διαδικτύου και το σχετικό ιστολόγιο του σχολείου μας http://www.teensafenet.wordpress.com, ερευνήστε, συγκρίνετε, αξιολογείστε, συλλέξτε, τα σχετικά με το  θέμα σας, στοιχεία και στη συνέχεια καταγράψτε αυτά που θεωρείτε σημαντικά και απαιτούνται για την υλοποίηση της εργασίας που έχετε αναλάβει, έτσι ώστε:

  Η 1η ομάδα (ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΙ) αφού μελετήσουν το υλικό, σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας σεναρίου, που τους προτείνετε, θα συμφωνήσουν στο θέμα του σεναρίου, τους ήρωες, την πλοκή, το μήνυμα που θέλουν να ‘περάσουν’ κ.λπ., μέσα από τη διερεύνηση του ιστολογίου http://www.teensafenet.wordpress.com.  Στη συνέχεια θα ερευνήσουν στο Διαδίκτυο, για να εμπνευστούν και να καταλήξουν σε προτάσεις.

  Η 2η ομάδα (ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ) σε συνεργασία με τους ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΥΣ και θα κατασκευάσουν τους ήρωες (χρησιμοποιώντας σκίτσα ή πραγματικά αντικείμενα), θα ‘στήσουν’ τις σκηνές,  θα αποφασίσουν για τους διαλόγους  και θα συμβουλευτούν τους ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ, για τα τεχνικά θέματα.

 Η 3η ομάδα (ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ)  συλλέγουν τα ηλεκτρονικά υλικά που θα χρειαστούν (κάμερα, μικρόφωνο κ.ά.), μελετούν το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί εστιάζοντας στις δυνατότητες που τους ενδιαφέρουν και συναποφασίζουν τα τεχνικά θέματα (λήψης, επεξεργασίας εικόνων, ήχου και κίνησης).

 

ΣΤΑΔΙΟ ΙΙΙ

Σ’ αυτό το Στάδιο οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των ομάδων είναι έτοιμοι να αναλάβουν δράση για την παραγωγή της πολυμεσικής εφαρμογή με πρωτεργάτες τους  ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ οι οποίοι με την κάμερα τους καταγράφουν καρέ καρέ τις σκηνές,  τις οποίες στη συνέχεια επεξεργάζονται, εμπλουτίζουν με χρώμα, μουσική ή ότι άλλο νομίζουν ότι θα συμβάλει στο καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα της πολυμεσικής εφαρμογής που θα δημιουργήσουν. Στην προσπάθειά τους αυτή έχουν βοηθούς και συμβούλους τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες των άλλων δύο ομάδων, οι οποίοι με την κριτική τους στάση και τις προτάσεις τους προσπαθούν να βοηθήσουν ώστε να παρουσιάσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το πρωτότυπο υλικό που θα δημιουργηθεί θα αναρτηθεί από τους ίδιους τους μαθητές:

!  Στο http://www.teensafenet.wordpress.com  το  ιστολόγιο του σχολείου που αφορά στην ασφάλεια στο διαδύκτιο 

!  Στο http://saferinternet4edu.blogspot.gr/ ,  το ιστολόγιο του Συμβούλου Πληροφορικής, για να συμμετάσχει στο διαγωνισμό : «Ο Καραγκιόζης... και τα Πολυμέσα (Ψηφιακές Μαθητικές Δημιουργίες για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο)».