Διαδικασία
1. https://drive.google.com/file/d/1gpwPNUVqOYRD773A2wAAcryleNCx-STY/view
2. https://docs.google.com/document/d/1QIgBEvffx7dPYv5Ub2v_hU5EZuM26rDM/edit
μετά την διαδικασία 2.
Συζητάμε με την τάξη , αν έχουμε όλοι τις ίδιες απαντήσεις πιθανόν οι μαθητές να έχουν δώσει απάντηση
για την θέση του Χ , (3,β) ενώ άλλοι (β, 3)
Χωρίς να είναι λάθος κανένας , θα συμφωνήσουμε ότι για να υπάρχει ίδιο αποτέλεσμα σε όλους ,( να λέμε και να καταλαβαίνουμε όλοι το ίδιο) θα γράφουμε πρώτα την «τιμή» στον οριζόντιο άξονα και στην συνέχεια την «τιμή» στον κατακόρυφο άξονα.
Δηλαδή ( τιμή στον οριζόντιο άξονα, τιμή στον κατακόρυφο άξονα)
Στην συνέχεια μεταβαίνετε στη διαδικασία 3.
3. https://drive.google.com/file/d/1pltieOl3cggiWnOUdvx8GB4ltXmNBCAh/view