Διαδικασία
Χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες των πέντε.
Τους βάζουμε να κάνουν μια αναπαράσταση της ταξινόμησης. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους:
1) Χρησιμοποιώντας ως κριτήριο τα ύψη των μαθητών
2) Δίνοντας σε κάθε μαθητή μια σελίδα χαρτιού με ένα τυχαίο αριθμό.
Εδώ θα διαπιστώσουμε αν οι μαθητές έχουν κατανοήσει τη διαδικασία και τα βήματα της ταξινόμησης.
Μετά ζητήσουμε να τροποποιήσουν τον αλγόριθμο της ταξινόμησης ώστε να ταξινομεί κατά φθίνουσα σειρά.
Θα τους ζητήσουμε να σκεφτούν τρόπους βελτίωσης της ταξινόμησης (πως μπορεί ο αλγόριθμος να γίνει πιο αποδοτικός;)
Τέλος θα τους ζητήσουμε να γράψουν τη βελτιωμένη εκδοχή του αλγόριθμου.