Διαδικασία
1. Ανακαλούν τις σχέσεις για τον γενικευμένο νόμο του Νεύτωνα στην μεταφορική κίνηση και με αναλογία καταλήγουν στη Γενικευμένη Έκφραση για τον 2ο Νόμο του Νεύτωνα στην περιστροφική κίνηση.
|
2. Με τη χρήση του γενικευμένου νόμου οι μαθητές εξαγάγουν την αρχή διατήρησης της στροφορμής.
Οι μαθητές με καθοδήγηση από τον εκπαιδευτικό μελετούν ένα από τα δύο παραδείγματα της σελίδας 118 – 119. |
3. Αφού αναπτυχθεί η στρατηγική επίλυσης προβλημάτων, στα οποία διατηρείται η συνολική στροφορμή συστήματος σωμάτων καλούνται οι μαθητές να την εφαρμόσουν στα παραδείγματα 1 και 2 της σελ. 120 -124. Αξιοποιούνται και οι ερωτήσεις ελέγχου κατανόησης 1.18.1 – 1.18.4 ως διαμορφωτική αξιολόγηση. |