Διαδικασία
1.Μετά την παρουσίαση της ψηφιακής ιστορίας ακολουθεί συζήτηση και ερωτήσεις για την κατανόηση όσων παρουσιάστηκαντων
2.Ζητείται από τους μαθητές να αποτυπώσουν με ζωγραφική εικόνες από τα τραγούδια που ακούσανε
3.Οι μαθητές επιλέγουν κτμήματα από τις ζωγραφιές και φτιάχνουν κολλάζ,χωρισμένοι σε ομάδες
4.Τα κολλλάζ τους μετατρέπονται σε ψηφιακά παζλ και δημιουργείται με αυτά , φάκελλος στην επιφάνεια εργασίας του Υπολογιστή της τάξης για παιχνίδι στη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων .