Διαδικασία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες εργάζονται σε ομάδες, με στόχο να δημιουργήσουν μια ιστορία σύμφωνα με την οποία σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών παιχνιδιών συναντούν έναν συνομήλικό τους, ο/η οποίος/α δεν μπορεί να καταλάβει τη σήμανση PEGI πάνω στο παιχνίδι του/της. Ο γονέας που τον συνοδεύει ζητάει τη βοήθειά σας. Η περιγραφή του παιχνιδιού που θέλει να αγοράσει ο/η συνομήλικός/η σας πρέπει να δημιουργηθεί από κάθε ομάδα με διάφορα σενάριο (συνδυασμούς στοιχείων PEGI) και αντίστοιχα θα πρέπει να δοθούν οι αντίστοιχες επεξηγήσεις-οδηγίες σύμφωνα με την σήμανση PEGI. Η εργασία μπορεί να εμπλουτιστεί με υπερσυνδέσμους σε power point ή σε prezi ή σε
κειμενογράφο. Επιπρόσθετα οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν την ρουμπρίκα αξιολόγησης του εργαστηρίου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Ήρθε η δική σας ώρα για δράση. Παίζοντας και μαθαίνοντας θα προγραμματίσουμε με πλακίδια, με την τεχνική «σύρε και άφησε» (drag and drop) και μάλιστα με τους ήρωες του «Minecraft». Σε λίγο χρόνο θα μάθουμε να προγραμματίζουμε ανδροειδή και να δημιουργούμε το δικό μας παιχνίδι «Minecraft». Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι ο προγραμματισμός είναι μία από τις ψηφιακές δεξιότητες (παραγωγή ψηφιακού υλικού). Επιπρόσθετα οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν την ρουμπρίκα αξιολόγησης του εργαστηρίου.