Διαδικασία
1. Οι μαθητές/τριες παρακολουθούν το βίντεο HD Peri Pol και καλούνται να παρατηρήσουν, να συγκρίνουν και να διαχειριστούν κριτικά τις πληροφορίες. Στη συνέχεια, φτάνουν σε συμπεράσματα σε σχέση με την ευθύνη των ανθρώπων για τη διαχείριση των σκουπιδιών και συζητούν για το πως μπορεί να είναι ο τόπος τους με καλή διαχείριση απορριμμάτων και πως με κακή διαχείριση. Κατόπιν χωρίζουν το χαρτί τους στη μέση και ζωγραφίζουν από τη μια πλευρά το περιβάλλον με σκουπίδια και από την άλλη το περιβάλλον χωρίς σκουπίδια.
2. Αφηγούμαστε το παραμύθι με τίτλο: « Ο Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια» της Σοφίας Ζαραμπούκα από τις εκδόσεις Πατάκη.Μετά το πέρας του παραμυθιού ακολουθεί συζήτηση για την διαχείριση των σκουπιδιών και την ανακύκλωση και ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε από το παραμύθι.
3. Τα παιδιά παρακολουθούν το βίντεο ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ Κατόπιν οι μαθητές/τριες χωρίζουν τα απορρίματα της τάξης ή άλλα που φέρνουν από το σπίτι σε χαρτί, πλαστικό,μέταλλο και γυαλί. Δημιουργούν ένα κολλαζ με τα ανακυκλώσιμα υλικά για τον μπλε κάδο σε κατηγορίες.
4.Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και βρίσκουν στο διαδίκτυο υλικό σχετικά με τους κάδους που υπάρχουν για κάθε είδος σκουπιδιών και δημιουργούμε ένα πάουερ ποιντ με το υλικό
5.Τα παιδιά παρακολουθούν το βίντεο ΤΙ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΤΑ ΥΛΙΚΆ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΑΝΑΚΎΚΛΩΣΗ και ζωγραφίζουν τι μπορεί να γίνει ένα υλικό αφού ανακυκλωθεί
6.Παίζουμε διαδραστικά παιχνίδια στο ίντερνετ που δίνουν τη δυνατότητα να εμπεδώσουν τα παιδιά τις γνώσεις τους