Διαδικασία
Δίνεται στους μαθητές μια δραστηριότητα πιο συγκεκριμένα ένας παραδοσιακός ταχυδρομικός φάκελος και καλούνται να περιγράψουν τα στοιχεία που βλέπουν (αποστολέα, παραλήπτη.κτλ).
Γίνεται αναφορά στο παραδοσιακό ταχυδρομείο και στον παραδοσιακό τρόπο με τον οποίο λαμβάνουμε την αλληλογραφία μας, όπου η διεύθυνση του σπιτιού μας είναι μοναδική και αναφερόμαστε στον όρο ταχυδρομική θυρίδα.
Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές θα μπορέσουν να κατανοήσουν καλύτερα την έννοια του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου μέσα από την περιγραφή μιας διαδικασίας της καθημερινής τους ζωής.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν οι μαθητές,παρουσιάζεται στους μαθητές η συγκεκριμένη και μοναδική μορφή που έχει η ηλεκτρονική διεύθυνση, τα μέρη δηλαδή από τα οποία αποτελείται.
Επίσης γίνεται μια σύντομη παρουσίαση του περιβάλλοντος διαχείρισης του Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου.