Διαδικασία
Αρχικά θα γίνει παρουσίαση της έννοιας της οργάνωσης συνδέοντας την με προηγούμενη γνώση καθώς και άλλων βασικών εννοιών όπως πόροι, ανάγκες, αξίες και πρότυπα, μέσω παραδειγμάτων από την καθημερινή ζωή
στη δεύτερη φάση έχουμε παραγωγή νέας γνώσης. Γίνεται αναφορά στο τι περιλαμβάνει η διαδικασία της οργάνωσης καθώς και ανάλυση των πόρων, των αναγκών, αξιών και προτύπων και πως επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανώνουμε την ζωή μας
στην τρίτη φάση της διδασκαλίας οι μαθητές καλούνται να αξιοποιήσουν την νέα γνώση απαντώντας σε κάποια ερωτήματα όπως: «Ποιοι πόροι είναι υλικοί και ποιοι ανθρώπινοι» ή «Πως κατατάσσονται οι ανάγκες σύμφωνα με την πυραμίδα Maslow», «γιατί οι ανάγκες μας δεν ικανοποιούνται από όλους μας με τον ίδιο τρόπο» ώστε να αφομοιώσουν τις νέες πληροφορίες
Κατόπιν δίνεται φύλλο αξιολόγησης με ερωτήσεις κλειστού τύπου και εννοιολογικό χάρτη ώστε να διαπιστωθεί ο βαθμός στον οποίο οι στόχοι της διδασκαλίας επετεύχθησαν.
Ανακεφαλαιώνουμε τα βασικά σημεία και συζητούνται τυχόν απορίες των μαθητών. Δίνεται εργασία για το σπίτι