Διαδικασία
Αρχικά, στην ολομέλεια δίνονται οι ορισμοί της αιολικής ενέργειας και των ανεμογεννήτριων, και μοιράζεται στους μαθητές υποστηρικτικό υλικό, δηλάδη λίστα με ιστοσελίδες για αναζήτηση πληροφοριών, οι οποίες βρίσκονται στη καρτέλα πηγές - μέσα.
Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων και σε υπολογιστές ή τάμπλετ ή ακόμα και σε κινητά τηλέφωνα (αν δίνεται αυτή η δυνατότητα στο σχολείο) αναζητούν στις ιστοσελίδες που δώθηκαν πληροφορίες για τις ανεμογεννήτριες, για τη θέση της αιολικής ενέργειας στην παγκόσμια αγορά ενέργειας καθώς και για την θέση της στην Ελλάδα. Θα βρουν επίσης πληροφορίες για τους συνήθεις μύθους και αλήθειες. Θα μπορέσουν επίσης να αναζητήσουν τη χρήση της αιολικής ενέργειας διαχρονικά, όπως στους ανεμόμυλους.
Κατόπιν συνεργασίας στις ομάδες και μετά από συνενόηση και εποπτία- υποστήριξη του διδάσκονται οι μαθητές συγκεκριμενοποιουν το θέμα που θέλουν να παρουσιάσουν. Αυτό θα μπορούσε να είναι η διαχρονική χρήση της αιολικής ενέργειας απο την αρχαιότητα ως σήμερα, η παρουσίαση μιας ανεμογεννήτριας, παραδείγματα αιολικών πάρκων, η χρήση αιολικών πάρκων για αυτάρκεια ενέργειας, ή γενικά η παρουσίαση της αιολικής ενέργειας ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας. θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν κάτι άλλο πάντα σε συνενόηση με τον διδάσκοντα.
Αφου έχουν ολοκληρώσει την έρευνα τους και έχουν κατασταλλάξει το θέμα, επιλεγουν έναν τρόπο παρουσίασης των ευρημάτων τους. Θα μπορούσε να είναι ένα powerpoint, ένα κείμενο με μια προφορική παρουσίαση, ένα πόστερ ή όποιον άλλον τρόπο επιλέξουν.
Στη συνέχεια όλες οι ομάδες θα παρουσιάσουν στην ολομέλεια τη δουλειά τους και θα υπάρχει συζήτηση γύρω από τα θέματα που αναπτύχθηκαν και θα βγει με ψηφοφορία η νικητήρια ομάδα!
Τέλος, οι μαθητές θα συμπληρώσουν τη ρουμπρίκα αξιολόγησης ώστε να αξιολογηθεί τόσο η δουλειά του καθενός όσο και η δράση συνολικά!