Διαδικασία
Στην ολομέλεια της τάξης αποφασίστηκε να οργανωθεί ένα ταξίδι στο διάστημα. Μπορούμε όλοι μαζί να ταξιδέψουμε στο διάστημα; Αφού είμαστε πολλοί τί μπορούμε να κάνουμε; Να χωριστούμε σε μικρές ομάδες.
Η κάθε ομάδα λοιπόν ξεκινάει να ετοιμάζει το ταξίδι της.
Για την 1η και 2η δραστηριότητα οι μαθητές χωριστήκανε σε τέσσερις ομάδες, τεσσάρων παιδιών η κάθε μία.
Οι μαθητές χωριστήκανε σε τέσσερις ομάδες τεσσάρων παιδιών η κάθε μία
1η Δραστηριότητα
Η κάθε ομάδα διάλεξε από το οικοδομικό υλικό τα γεωμετρικά σχήματα που ήθελε και δημιούργησε τον δικό της πύραυλο. Τον παρουσιάνανε στις άλλες ομάδες και τους φωτογραφίσαμε.
2η Δραστηριότητα
Η κάθε ομάδα μετά από συζήτηση αποφάσισε πού θα ήθελε να ταξιδέψει. Δόθηκαν σε κάθε ομάδα χαρτόνια, κόλλες, κηρομπογιές, μαρκαδόροι, ψαλίδια και ασπρόμαυρη φωτογραφία του πυραύλου τους. Η κάθε ομάδα δημιούργησε την δική της αφίσα έγραψε όπως μπορούσε τον προορισμό της, την παρουσίασε στην τάξη και περιέγραψε το φανταστικό της ταξίδι. Η πρώτη ομάδα αποφάσισε να ταξιδέψει στον Άρη, η δεύτερη στ΄αστέρια, η τρίτη στο φεγγάρι και η τέταρτη στον Δία.
3η Δραστηριότητα
Δόθηκε στους μαθητές ένα φύλλο εργασίας που ήταν χωρισμένο σε 10 οριζόντιες στήλες αριθμημένες από το 1 έως το 10. Ο κάθε μαθητής ζωγράφισε το δικό του διαστημόπλοιο, το πλαστικοποιήσαμε και στη συνέχεια το έκοψε πάνω στις γραμμές δημιουργώντας ένα παζλ. Παίξανε με το παλζ συνθέτοντάς το , μετρήσανε τα κομμάτια του και στη συνέχεια τους ζητήθηκε να το συνθέσουν ξεκινώντας από τον αριθμό 10 και χρησιμοποιώντας την αντίστοφη μέτρηση.
Στο ομαδικό παιχνίδι δύο μαθητές σχηματίσανε δύο ομάδες. Τοποθετώντας από δύο παζλ σε δύο τραπέζια, έπρεπε δύο παιδιά από κάθε ομάδα να τρέξουν και να συνθέσουν από κοινού τα παζλ. Νικούσε το ζευγάρι που θα τελείωνε πρώτο και θα έλεγε "10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1....εκτόξευση"
Κάθε ζευγάρι που τελείωνε πρώτο κέδριζε έναν βαθμό για την ομάδα του. Στο τέλος μετράμε τους βαθμούς και ανακηρύσσουμε την νικήτρια ομάδα.
4η Δραστηριότητα
Με ρολά από χαρτί υγείας, ασημόχαρτα και γκοφρέ τα παιδιά κατασκευάζουν τον δικό τους πύραυλο, μετρούν αντίστροφα και γίνονται αστροναύτες παίζοντας ελεύθερα στην αυλή του σχολείου.