Διαδικασία
1η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ α) Οι μαθητές καλούνται να εστιάσουνμτην προσοχή τους στις φωτογραφίες διάσημων κατασκευών-μνημείων που καλύπτονται από πέπλο μυστηρίου σχετικά με την προέλευση, τον τρόπο κατασκευής, τα υλικά τιους καθώς και το σκοπό που εξυπηρετούσαν. Οι φωτογραφίες είναι αναρτημένες στη σελίδα32 του βιβλίου τους: THINK TEEN 2nd GRADE of Junior High School (student's book) και παρατίθεται η ακόλουθη σελίδα του διαδραστικού βιβλίου και στον διαδραστικό πίνακα της αίθουσας..
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2320/Agglika_B-Gymnasiou-Proch_html-empl/index2_4.html
β) Καθώς το μάθημα διεξάγεται στην αίθουσα πληροφορικής του σχολείου, χωρίζονται από τον καθηγητή σε ομάδες και καλούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα (10') να βρουν φωτογραφίες και για τα υπόλοιπα κτήρια του βιβλίου. Για το σκοπό αυτό ψάχνουν στις ακόλουθες ιστοσελίδες:
http://www.world-mysteries.com
http://www.mysteriousplaces.comγ
γ) Στο τέλος του μαθήματος, χωρίζονται σε ομάδες των 2-3 ατόμων και αναλαμβάνουν να βρουν πληροφορίες για ένα από τα "ΑΛΥΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ" της ενότητας. Για το σκοπό αυτό, επισκέπτονται τις παραπάνω ιστοσελίδες καθώς και μία ακόμη: http://www.discoverychannel.ca
2η κ' 3η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ α) Οι μαθητές παρουσιάζουν τα ευρήματά τους στους συμμαθητές τους (φωτογραφίες, βίντεο και πληροφορίες) και ακολουθεί προβληματισμός και συζήτηση για την αξία τέτοιων οικοδομημάτων σε όλο τον κόσμο. Στόχος η ιστορική εγρήγορση και η σημασία της παράδοσης στον πολιτισμό. Στο τέλος της 3ης διδακτικής ώρας ανατίθεται στις ομάδες να συνεργαστούν ξανά για να δημιουργήσουν κουίζ γνώσεων με θέμα τα ''UNSOLVED MYSTERIES'' που ασχολήθηκαν.
Για την εκπόνηση αυτ'ης της εργασίας θα χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή quizlet.com που γνώρισαν στο παρελθόν και τους είχε αρέσει πολύ. Μάλιστα για να τη θυμηθούν επισκέπτονται εκείνη τη δραστηριότητα και πάλι και αν θέλουν κάνουν ξανά τις εργασίες. https://quizlet.com/502244072/unit-7-tomorrow-and-beyond-flash-cards/?x=1qqt
Παράλληλα ο συνάδελφος της Πληροφορικής, καλείται να τους λύσει τις όποιες απορίες ενδεχομένως τους δημιουργηθούν στην εκπόνηση της εργασίας.
4η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ Οι ομάδες αντιπαρατίθενται με σκοπό να κερδίσουν με το μεγαλύτερο βαθμό στα κουίζ που έχουν ήδη ετοιμάσει. Στη συνέχεια, ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια όπου οι μαθητές χρησιμοποιούν τις γνώσεις που απέκτησαν για να συγκρίνουν μεταξύ τους τα μνημεία χρησιμοποιώντας τα είδη σύγκρισης που έχουμε ήδη δουλέψει στην τάξη (types of comparisons) έχουν ήδη κάνει επανάληψη για αυτή τη διδακτική ώρα.
Στο τέλος της δραστηριότητας οι ομάδες ετοιμάζουν αφίσες για τα οικοδομήματα-μνημεία τους τις οποίες αναρτούν στο blog του μαθήματος και στους πίνακες ανακοινώσεων της τάξης. Αυτό είναι και το τελικό προϊόν των ομάδων.