Διαδικασία
Λόγω της μικρής ηλικίας των μαθητών η αρχική έρευνα στο διαδύκτιο έγινε από τη δασκάλα της τάξης.
Αφού εντόπισα βιντεοπαρουσιάσεις των μουσείων κοντά στην πόλη μας, χώρισα τους μαθητές σε τέσσσερις ομάδες και ανέθεσα στην κάθε ομάδα να παρακολουθήσει από ένα βιντεάκι και να κρατήσει σημειώσεις για τα εκθέματα του μουσείου.
Στη συνέχεια κάθε ομάδα μοιράστηκε τις πληροφορίες της με το σύνολο της τάξης.
Για να δούμε αν έγινε κατανοητό τι εκθέτεται στο κάθε μουσείο τα παιδιά συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας όπου τοποθέτησαν εικόνες από εκθέματα στο σωστό μουσείο ( αντιστοίχιση).
Με συντομία, έγινε αναφορά από τη δασκάλα και σε άλλα μουσεία, όπως το πολεμικό μουσείο, το μουσείο σχολικής ζωής, το μουσείο καπνού, το μουσείο ελιάς κ.α.
Στο μάθημα των εικαστικών κάναμε με πλαστελίνη εκθέματα για τα μουσεία μας, ετοιμάσαμε λεζάντες και τοποθετήσαμε τις δημιουργίες μας ομαδοποιημένες σε θρανία-"προθήκες".
Επίσης ετοιμάσαμε τα δικά μας υφαντά χαλάκια πλέκοντας χρωματιστές λωρίδες χαρτιού πάνω σε πλαίσιο από χαρτόνι.
Ακούσαμε το τραγουδάκι " Μέσα στο Μουσείο" από την εκπομπή " Εδώ Λιλιπούπολη".
Συζητήσαμε για το ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας κατά την επίσκεψη σε ένα μουσείο και καταλήξαμε σε κάποιους κανόνες.