Τα ζώα στο σπίτι μου και στη γειτονιά μου

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Μετά τη διαλογική συζήτηση με τα παιδιά και τον καταιγισμό ιδεών, αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:

Τα παιδιά χωρίζονται σε 5 ομάδες με κριτήριο τον τρόπο μετακίνησης των ζώων,οπότε έχουμε 

την 1η ΟΜΑΔΑ που μελετά τα πτηνά

την 2η ΟΜΑΔΑ που μελετά τα τετράποδα

την 3η ΟΜΑΔΑ που μελετά τα έντομα

την 4η ΟΜΑΔΑ που μελετά τα ερπετά 

την 5η ΟΜΑΔΑ που μελετά τα ψάρια

 Κάθε ομάδα οφείλει να δημιουργήσει έναν πίνακα με 10 ζώα που να ανήκουν στην κατηγορία που μελετά.Έπειτα θα μελετήσει εμπεριστατωμένα τα 2 συγκεκριμένα ζώα που έχουν ήδη προαποφασίσει τα παιδιά, δηλαδή 

η 1η ομάδα την κότα και το καναρίνι

η 2η ομάδα τη γάτα και τον σκύλο

η 3η ομάδα την πεταλούδα και την μύγα

η 4η ομάδα τη σαύρα και τη χελώνα 

η 5η ομάδα το χρυσόψαρο και την πέστροφα 

Για τα συγκεκριμένα ζώα κάθε ομάδα θα παρουσιάσει τα βασικά τους γνωρίσματα, τις διατροφικές τους συνήθειες, τη διάρκεια ζωής τους, τους εχθρούς τους, αν χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα ως κατοικίδια (αν είναι), αν ανήκουν σε είδος που κινδυνεύει με εξαφάνιση.Μετά θα φτιάξουν ένα κρυπτόλεξο με 10 λέξεις-κλειδιά, ένα σταυρόλεξο με 10 ορισμούς και έναν χάρτη σε χαρτόνι όπου θα κολλήσουν φωτογραφίες, λεζάντες, κείμενα και ζωγραφιές με τα ζώα που επέλεξαν.