Διαδικασία
Οι μαθητές χωρίζονται σε 5 ομάδες μικτής ιανότητας των 4 ατόμων. Συμμετέχουν μαθητές που έχουν δεξιότητες τόσο στην γλώσσα όσο και στην χρήση του υπολογιστή. Ένας μαθητής συντονίζει την ομάδα σε θέματα χρονοδιαγράμματος, ελέγχει τη διαδικασία, δύο μαθητές αναζητούν πληροφορίες και ένς μαθητής καταχωρεί τις πληροφορίες στα ΦΎΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΟΜΑΔΕΣ
- ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΊΚΗ ΕΝΩΣΗ
- ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
- ΛΕΞΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
- ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
- ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ;ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ, ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ (ΕΠΙΠΕΔΑ)
Για την καλύτερη εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της λερευνας, οι μαθητες θα αποστείλουν ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο με τις φόρμες Google για να ρωτήσουν τους συμμαθητές τους γιατί μαθαίνουν ξένες λώσσες, ποιες ξένες γλώσσες μαθαίνουν, που μαθαίνουν Ξένες Γλώσσες, πώς μαθαίνουν , τι τους δυσκολεύει, αν έχουν πάρει κάποια πιστοποίηση.