Η πόλη μου και οι γειτονιές της

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Διαδικασία

Α' Φάση

Τα νήπια χωρίζονται σε ομάδες και αποτυπώνουν  τις απόψεις τους γύρω από το θέμα. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαδραστική εφαρμογή και τα νήπια με τη μέθοδο drag and drop δημιουργούν έναν κοινό εννοιολογικό χάρτη, όπου αποτυπώνονται οι θέσεις τους ενώ ταυτόχρονα εξοικειώνονται και με το σχετικό λεξιλόγιο.

Στη συνέχεια, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το λογισμικό Google Earth  και εκφράζουν τις εντυπώσεις που τους προκαλεί η θέα της πόλης τους από ψηλά.

Β' Φάση

Στη φάση αυτή τα νήπια καλούνται να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για την πόλη που ζουν με σκοπό να τους δημιουργηθεί ένας προβληματισμός για τρόπους βελτίωσής της, ώστε να νιώθουν ομορφότερα μέσα σε αυτήν ως δραστήριοι και ενεργοί πολίτες με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Τα παιδιά παρατηρούν εικόνες και εκφράζουν τις απόψεις τους και στη συνέχεια δημιουργούν δύο κατηγορίες σχετικά με τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία της πόλης.

Γ' Φάση

Τα παιδιά διερευνούν τι συμβαίνει σε άλλες πόλεις του κόσμου και να ανακαλύψουν απαντήσεις σε μια σειρά ερωτημάτων, όπως: γιατί είναι έτσι αυτές οι πόλεις; Ποια κοινά στοιχεία και ποιες διαφορές παρατηρούν σε σχέση με τη δική τους πόλη; Τι νομίζουν ότι λείπει από την πόλη τους; Τι χρειάζεται για να γίνει η πόλη τους πιο όμορφη και πιο βιώσιμη;

 

Μετά από αυτή τη διαδικασία, θα αποτυπώσουν τις απόψεις τους και τα συμπεράσματά τους πάνω στο πλαίσιο που ακολουθεί, ζητώντας τους να ζωγραφίσουν ότι νομίζουν ότι πρέπει να έχει μία πόλη για να είναι βιώσιμη, να το κολλήσουν πάνω στο πλαίσιο και να αιτιολογήσουν την άποψή τους.