Διαδικασία
Ο μαθητής ως κριτικός τέχνης στο πλαίσιο της εξοικείωσης με το καλλιτεχνικό ρεύμα του Ιμπρεσιονισμού και με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα:
- επιμελείται την προβολή των 3 πινάκων που Κλώντ Μονέ
- οι υπόλοιποι μαθητές επιλέγουν εκείνον που τους κινεί το ενδιαφέρον
- ζητείται η περιγραφή του θέματος του πίνακα από τους μαθητές
- γίνεται αναφορά, από τον κριτικό τέχνης σε βιογραφικά στοιχεία του καλλιτέχνη που συνδέονται με το συγκεκριμένο έργο
- αναλύονται από τον κριτικό τέχνης τα χαρακτηριστικά της τεχνοτροπίας του ιμπρεσιονισμού
- επιχειρείται ο εντοπισμός τους στον συγκεκριμένο πίνακα από τους υπόλοιπους μαθητές
Συνεπώς συντελείται η προσέγγιση της γνώσης αλλά και των ποικίλων ρόλων με βιωματικό τρόπο .