Διαδικασία
Oι μαθητές και ο εκπαιδευτικός συζητάν για το τι ξέρουν απο τις άλλες χώρες και τι θα ήθελαν να μάθουν .Έτσι , επιλέγουν ενότητα για κάποια άλλη χώρα και για τη δικιά μας χώρα και η εξερέυνηση ξεκινάει.
Η τάξη μας έει 18 μαθητές και χωρίζονται σε 3 ομάδες των 6 ατόμων.Κάθε ομάδα αφου μελετήσει αυτό που της έχει δοθεί και χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ,οφείλει:
η 1η ομάδα να παρατηρήσει τις εικόνες
ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΣΟΥΠΑ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΕΑΣ ΠΑΤΑΤΑ ΓΕΜΙΣΤΗ
και να είναι σε θέση να μας ενημερώσουν για την κατγωγή των φαγητών αυτών και τα υλικά που χρειάζονται για να τα μαγειρέψουν.
Επίσης, το σαββατοκύριακο να τα μαγειρέψουν και να τα φέρουν στο σχολείο για να τα δοκιμάσουμε.
η 2η ομάδα να κοιτάξει προσεχτικά τον χάρτη
και να διευκρινίσει τις κατευθύνσεις που βρίσκονται οι άλλες 2 χώρες (Ρωσσία ,Τουρκία) αναπαραστώντας τις κατευθύνσεις με το σώμα τους και οι συμμαθητές τους να μπορούν να μαντέψουν τη χώρα που βρίσκεται στην ανάλογη κατεύθυνση.Επίσης ,να μας ενημερώσουν για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων της κάθε χώρας.
η 3η ομάδα να ερευνήσει
τους χορούς συρτάκι και καλίνκα .Σκοπός της δραστηριότητας αυτής είναι να τους αναγνωρίζουμε ,την καταγωγή τους και να μας δείξουν κάποιες κινήσεις απο τους χορούς αυτούς .Τέλος να γίνουμε όλοι μαζί μια χορευτική ομάδα.