Διαδικασία
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι μαθητές ενημερώνονται για τη διδακτική πρόταση και χωρίζονται σε 4 ομάδες.
Α΄ ΦΑΣΗ –1η ώρα
Ως αφόρμηση δείχνω στους μαθητές πίνακες ζωγραφικής που είναι εμπνευσμένοι από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και συζητάμε την αποτύπωση του ολέθρου, του πόνου και της καταστροφής όπως την ένιωσαν οι καλλιτέχνες.
Στη συνέχεια στην πρώτη τους κοινή δραστηριότητα με τις ομάδες τους θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο χάρτες που δείχνουν την εδαφική επέκταση του πολέμου στην Ευρώπη από το 1939-1945, για να κατανοήσουν την εξέλιξη και τη γεωγραφική έκτασή του.
Β΄ ΦΑΣΗ 2η η ώρα
Αφού λοιπόν όλοι θα γνωρίσουν τα γενικά στοιχεία του γεγονότος στη συνέχεια οι ομάδες θα δουλέψουν ξεχωριστά για να διεισδύσουν σε σημαντικά ακρογωνιαία γεγονότα του πολέμου, όπως η μάχη Αγγλίας, το σχέδιο Μπαρμπαρόσα, το σχέδιο Μαρίτα για την Ελλάδα, την Εθνική Αντίσταση. Έτσι θα κατανοήσουν πολλά σημαντικά στοιχεία για την εξέλιξη του πολέμου και για την έκβασή του όπως το σημαντικό ρόλο που έπαιξε η μάχη στη Ρωσία και η Εθνική Αντίσταση στην Ελλάδα.
Στο τέλος αφού τελειώσουν οι ομάδες τις εργασίες τους όλοι θα αναζητήσουν τις συνέπειες του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου για να μπορέσουν να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα του πολέμου.
Γ΄ ΦΑΣΗ 3η ώρα ( εργαστήριο πληροφορικής)
Την τελευταία ώρα οι μαθητές θα παρουσιάσουν τις εργασίες τους στην ολομέλεια της τάξης και θα αναρτήσουν τις εργασίες τους σε ένα τοίχο padlet που θα δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.