Διαδικασία
Το μάθημα μπορεί να οργανωθεί ως εξής:
Βασικός στόχος είναι να μάθουν οι μαθητές πως η διαφορετικότητα δεν σημαίνει πως άλλοι είναι ανώτεροι και άλλοι κατώτεροι, όλοι είμαστε ίσοι ανεξάρτητα από τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά που μπορεί να διαφέρουν.
Α΄Φάση
Αρχικά πραγματοποιείται μια συζήτηση μεταξύ του εκπαιδευτικού και των μαθητών σχετική με τους στόχους του μαθήματος. Στη συνέχεια οι μαθητές οργανώνονται σε ομάδες των 5 ατόμων υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός παρακολουθεί διακριτικά τις ομάδες καθώς εργάζονται. Η κάθε ομάδα επιλέγει μία από τις προτεινόμενες δραστηριότητες.
Β΄Φάση
Οι μαθητές της κάθε ομάδας αναζητούν υλικό στους προτενόμενους ή σε άλλους δικτυακούς τόπους και καταγράφουν τις απαντήσεις σε κάποιον επεξργαστή κειμένου αξιοποιώντας το υλικό που βρήκαν. Στη συνέχεια επεξεργάζονται τις απαντήσεις τους, επιλέγουν τις επικρατέστερες τις οποίες και μορφοποιούν κατάλληλα. Έπειτα η κάθε ομάδα σχεδιάζει και δημιουργεί την ζητούμενη παρουσίαση ανταλλάσοντας απόψεις.
Γ΄Φάση
Οι ομάδες παρουσιάζουν στην τάξη τις εργασίες τους οι οποίες σχολιάζονται και συζητώνται με σκοπό τον περαιτέρω προβληματισμό, την ενημέρωση και την ανατροφοδότηση και βέβαια την οικοδόμηση της νέας γνώσης.