Διαδικασία
Δραστηριότητα 1
1. Χωριζόμαστε σε ομάδες των δύο ατόμων.
Αν το πλήθος των μαθητών είναι περιττό, τότε μία ομάδα θα έχει τρία άτομα.
2. Κάθε ομάδα επιλέγει τον υπολογιστή στον οποίο θέλει να εργαστεί.
3. Σε κάθε ομάδα εργαζόμαστε ως εξής: Τα μέλη της ομάδας χειρίζονται εναλλάξ τον υπολογιστή. Το μέλος που δεν χρησιμοποιεί κάθε φορά τον υπολογιστή βοηθά τον χειριστή.
4. Αν θέλουμε μπορούμε να δώσουμε ένα όνομα στην ομάδα μας.
Διαφορετικά οι ομάδες θα ονομάζονται Ομάδα1, Ομάδα2, κ.ο.κ.
Δραστηριότητα 2
1. Δίνεται η ακόλουθη εικόνα.
2. Στο λογισμικό διανυσματικών γραφικών του εργαστηρίου δημιουργούμε ένα νέο σχέδιο και σχεδιάζουμε την εικόνα.
3. Αποθηκεύουμε την κατασκευή μας στην τοποθεσία που μας υποδεικνύει ο καθηγητής με τη μορφή αρχείου .eps.
Δραστηριότητα 3
1. Προσπαθούμε να μετακινήσουμε την εικόνα προς τα δεξιά ή προς τα κάτω.
2. Προσπαθούμε να μεγαλώσουμε την εικόνα ώστε να καταλαμβάνει περισσότερες γραμμές και στήλες.
3. Προσπαθούμε να περιστρέψουμε την εικόνα προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού ή αντίστροφα.
4. Προσπαθούμε «να δούμε την εικόνα από κοντά».
Τι παρατηρούμε ως προς την ποιότητα της εικόνας;
Δραστηριότητα 4
1. Ανοίγουμε το αρχείο .eps χρησιμοποιώντας ένα λογισμικό συντάκτη κειμένου.
2. Παρατηρούμε ως τι αποθηκεύτηκε η διανυσματική εικόνα.
Δραστηριότητα 5
1. Μεταφορτώνουμε το αρχείο του εννοιολογικού χάρτη «Έννοιες εικόνων» από τον ιστότοπο της ιστοεξερεύνησης.
2. Ο εννοιολογικός χάρτης περιέχει έννοιες σχετικές με τις εικόνες και τα γραφικά στον υπολογιστή.
Αναζητούμε στις πηγές της ιστοεξερεύνησης, αλλά και στον παγκόσμιο ιστό πληροφορίες ώστε να συμπληρώνουμε κατάλληλα τον εννοιολογικό χάρτη, αντιστοιχίζοντας τις έννοιες.
3. Μετονομάζουμε τον τροποποιημένο εννοιολογικό χάρτη συμπληρώνοντας το όνομα της ομάδας μας και τον αποθηκεύουμε στην τοποθεσία που μας υποδεικνύει ο καθηγητής.