Διαδικασία
Δραστηριότητα 1
1. Χωριζόμαστε σε ομάδες των δύο ατόμων.
Αν το πλήθος των μαθητών είναι περιττό, τότε μία ομάδα θα έχει τρία άτομα.
2. Κάθε ομάδα επιλέγει τον υπολογιστή στον οποίο θέλει να εργαστεί.
3. Σε κάθε ομάδα εργαζόμαστε ως εξής: Τα μέλη της ομάδας χειρίζονται εναλλάξ τον υπολογιστή. Το μέλος που δεν χρησιμοποιεί κάθε φορά τον υπολογιστή βοηθά τον χειριστή.
4. Αν θέλουμε μπορούμε να δώσουμε ένα όνομα στην ομάδα μας.
Διαφορετικά οι ομάδες θα ονομάζονται Ομάδα1, Ομάδα2, κ.ο.κ.
Δραστηριότητα 2
1. Δίνεται η ακόλουθη εικόνα.
2. Στο λογισμικό υπολογιστικού φύλλου του εργαστηρίου δημιουργήστε ένα νέο υπολογιστικό φύλλο.
3. Καθορίζουμε το πλάτος των 25 πρώτων στηλών (Α-Ζ) σε 0,5 εκατοστά
και το ύψος των 25 πρώτων γραμμών (1-25) σε 0,5 εκατοστά.
4. Δημιουργούμε την εικόνα χρωματίζοντας τα κελιά με το αντίστοιχο χρώμα φόντου (υποβάθρου).
5. Αποθηκεύουμε την κατασκευή μας στην τοποθεσία που μας υποδεικνύει ο καθηγητής.
Δραστηριότητα 3
1. Προσπαθούμε να μετακινήσουμε την εικόνα προς τα δεξιά ή προς τα κάτω.
Προσπαθούμε να μεγαλώσουμε την εικόνα ώστε να καταλαμβάνει περισσότερες γραμμές και στήλες.
2. Προσπαθούμε να περιστρέψουμε την εικόνα προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού ή αντίστροφα.
3. Προσπαθούμε «να δούμε την εικόνα από πιο μακριά».
Δραστηριότητα 4
1. Ανοίγουμε το αρχείο εικόνας με τη φωτογραφία που μας δίνει ο καθηγητής με το λογισμικό επεξεργασίας εικόνας GIMP του εργαστηρίου.
2. Προσπαθούμε να μετακινήσουμε την εικόνα προς τα δεξιά ή προς τα κάτω.
3. Προσπαθούμε να μεγαλώσουμε την εικόνα ώστε να καταλαμβάνει περισσότερες γραμμές και στήλες.
4. Προσπαθούμε να περιστρέψουμε την εικόνα προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού ή αντίστροφα.
5. Προσπαθούμε «να δούμε την εικόνα από κοντά».