Εισαγωγή
• Να ξεχωρίσουν οι μαθητές τι είναι είδηση και τι άρθρο γνώμης.
• Να προσδιορίσουν τι είναι η παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο και να κατανοήσουν ποιες μέθοδοι και μηχανισμοί χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία, τη διανομή και την ενίσχυση της παραπληροφόρησης μέσω του διαδικτύου.
• Να διερευνήσουν το ρόλο των θεωριών συνομωσίας στην παραπληροφόρηση.
• Να αναγνωρίσουν πώς η παραπληροφόρηση επηρεάζει τη ζωή μας εντός και εκτός διαδικτύου.
• Να δοκιμάσουν και να εφαρμόσουν συγκεκριμένα εργαλεία και να εξετάσουν συγκεκριμένα παραδείγματα για να κατανοήσουν τους μηχανισμούς των ψευδών ειδήσεων.
• Να διερευνήσουν τη δύναμη της εικόνας στο διαδίκτυο και πως μπορεί να μας βοηθήσει να ξεχωρίσουμε την παραπληροφόρηση.
• Να ενημερωθούν για το πως το φαινόμενο «Filter Bubble» μπορεί να επηρεάσει τις πληροφορίες στις οποίες έχουμε τελικά πρόσβαση στο διαδίκτυο.