Εισαγωγή
Ο όρος «εκπαιδευτική ρομποτική» αναφέρεται στη διδακτική πρακτική κατά την οποία ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιώντας τα ρομπότ προσεγγίζει τη γνώση άλλοτε μέσα από τα ρομπότ και άλλοτε για τα ίδια τα ρομπότ.
Η εκπαιδευτική ρομποτική συνιστά μια διδακτική προσέγγιση που επιστρατεύει προγραμματιζόμενα συστήματα και αξιοποιεί την προσέγγιση της μάθησης με συνθετικές εργασίες.
Σύμφωνα με την βιβλιογραφία η αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και συγκεκριμένα του προγραμματιζόμενου παιχνιδιού beebot μέσα στη μαθησιακή διαδικασία αναπτύσσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες των νηπίων και ενισχύει την μεθοδολογία με τον παιγνιώδη χαρακτήρα προσθέτει κίνητρο και ενθουσιασμός στη μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, διευκολύνονται τα νήπια να αναπτύξουν έννοιες προγραμματισμού και αλγοριθμική σκέψη μέσα από το σχεδιασμό κατάλληλου εκπαιδευτικού σεναρίου. (Μισιρλη Α., Κόμης, Β. 2012)