Εισαγωγή
Μέσω δραστηριοτήτων σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο οι μαθητές/τριες καλούνται να αναστοχαστούν στερεότυπα σχετικά με τα δύο φύλα και ειδικότερα με την επιλογή επαγγέλματος ανάλογα με το φύλο. Η παρούσα ιστοεξερεύνηση αποτελεί μια συζήτηση με εφαλτήριο το Κείμενο 3 [Διακρίσεις σε βάρος των γυναικών] σελ. 48 του σχολικού εγχειριδίου της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄ Γυμνασίου.
Οι στόχοι της διδακτικής πράξης έχουν ως εξής:
Αναμένεται οι μαθητές/τριες:
1. Να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη αναπτύσσοντας επιχειρηματολογία σχετικά με ένα θέμα.
2. Να αναγνωρίζουν τη μεροληψία και τα στερεότυπα σχετικά με τα δύο φύλα.
3. Να κατανοήσουν τη σημασία της εξάλειψης έμφυλων στερεοτύπων.
4. Να υιοθετήσουν θετική στάση και συμπεριφορές σχετικά με την ισοτιμία των φύλων.