Εισαγωγή
Το έργο του Wassily Kandinsky το προσεγγίσαμε στην τάξη με αφορμή την γνωριμία των παιδιών με τα γεωμετρικά σχήματα. Αρχικά αναφερθήκαμε στα βασικά βιογραφικά στοιχεία του ζωγράφου, στην εποχή του και την καινοτομία που έφερε στην Τέχνη της εποχής του. Παρακινήσαμε τα παιδιά να εντοπίσουν κύκλους, τρίγωνα, τετράγωνα κλπ μέσα στους πίνακές του, να κάνουν μετρήσεις ( πόσους κύκλους, τρίγωνα κλπ απεικονίζονται ) και να υποθέσουν το "θέμα" του πίνακα.
Στην συνέχεια δόθηκε χρόνος στα παιδιά, μέσα από την προσεκτική παρατήρηση, να διατυπώσουν τις σκέψεις και τις απορίες τους, αιτιολογώντας τις κάθε φορά. ( "Γιατί το λες αυτό;" )
Εμπνευσμένες γραμμές, σχήματα, τοπία κάτω από τους ήχους της κλασσικής μουσικής! Έτσι υπό τους ήχους της "Λίμνης των Κύκνων" ενθαρρύναμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν οτιδήποτε τους προκαλούσε, το μουσικό άκουσμα, τη φαντασία τους.