Εισαγωγή
Η ιστοεξερεύνηση αυτή φτιάχτηκε με σκοπό την κατανόηση των 4 στοιχείων του Μάρκετινγκ
( Προϊόν- Τιμή- Προώθηση - Διανομή)
Τα 4 Στοιχεία του Μάρκετινγκ αποτελούν το λεγόμενο Μίγμα Μάρκετινγκ που βοηθά ένα προϊόν να αναδειχθεί στην αγορά ανταποκρινόμενο στον υπάρχον ανταγωνισμό.
Μέσω της ενεργής συμμετοχής των μαθητών στη διαδικασία μελέτης και διερεύνησης ανά ομάδες των στοιχείων αυτών του Μάρκετινγκ, για συγκεκριμένο προϊόν, καλούνται να ολοκληρώσουν την διαδικασία της προώθησης του προϊόντος μέσω της δημιουργίας μίας διαφήμισης (έντυπης ή οπτικοακουστικής/βίντεο) συνδυάζοντας τα 4 στοιχεία του Μάρκετινγκ κατά τρόπο που θεωρούν ότι είναι πιο αποτελεσματικός.
Στόχοι :
- Να κατανοήσουν οι μαθητές που αποσκοπεί και πως εφαρμόζεται το κάθε στοιχείο που απαρτίζει το μίγμα μάρκετινγκ
- Να "μεταφράζουν" το στόχο του μίγματος μάρκετινγκ σε διαφημιστικό μήνυμα που θα χρησιμοποιείται ως σλόγκαν
- Να συνθέτουν τα στοιχεία μάρκετινγκ έτσι ώστε να "περνούν" το επιθυμητό μήνυμα στον τελικό καταναλωτή