Ευρω-Παραμύθι

Το στοιχείο που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί

Αξιολόγηση

Για να δείτε αν τα καταφέρατε καλά με όλη αυτή τη μεγάλη εργασία που αναλάβατε, θα πρέπει τώρα που φτάσατε στο τέλος να αξιολογήσετε τον εαυτό σας και τους συμμαθητές σας.

Αυτή η αξιολόγηση θα γίνει με 3 τρόπους.

Πρώτα, με τη βοήθεια του Πράσινου Πίνακα, θα αξιολογήσετε τον εαυτό σας  για το πώς τα πήγατε με την πλοήγηση  στο διαδίκτυο καθώς ψάχνατε να βρείτε παραμύθια από όλη την Ευρώπη ή ψάχνατε πληροφορίες για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Κατόπιν στη Γαλάζια Ρουμπρίκα θα αξιολογήσετε τους συμμαθητές σας για τη συμμετοχή τους στο παιχνίδι ρόλων με την Κριτική Επιτροπή και τους Ήρωες.

Τέλος, στην Πορτοκαλί Ρουμπρίκα θα αξιολογήσετε τη συνεργασία των μελών της ομάδας σας και τη συνεργασία όλων των ομάδων για τη συγγραφή του παραμυθιού.

 

Πράσινος Πίνακας:  Πώς τα πάω με το διαδίκτυο;

(Διαβάστε τις προτάσεις και τσεκάρετε αυτή που σας ταιριάζει)

Πλοήγηση

Μετακινούμαι σε κάποια ιστοσελίδα για να βρω την πληροφορία που επιθυμώ …

 

Μόνος μου

 

Με λίγη βοήθεια

 

Με τη βοήθεια κάποιου άλλου

 

Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να μετακινηθώ

 

Αναζήτηση:

Μπορώ να βρω πληροφορίες στο διαδίκτυο ανάμεσα σε πολλές ιστοσελίδες…

 

Μόνος μου

 

Με λίγη βοήθεια

 

Με τη βοήθεια κάποιου συμμαθητή μου

 

Δεν μπορώ να βρω την πληροφορία που θέλω

 

Μηχανές αναζήτησης:

Μπορώ να χρησιμοποιήσω μια μηχανή αναζήτησης …

 

Μόνος μου

 

Με λίγη βοήθεια

 

Οπωσδήποτε με τη βοήθεια κάποιου άλλου

 

Δεν μπορώ να επιλέξω εργαλείο αναζήτησης

 

 

Γαλάζια Ρουμπρίκα:  Πώς τα πήγαμε με το παιχνίδι ρόλων;

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΤΡΙΑ ΟΧΙ ΚΑΛΑ
Πώς οργάνωσαν οι μαθητές το παιχνίδι ρόλων Οι μαθητές οργάνωσαν τέλεια το παιχνίδι ρόλων και τήρησαν όλους τους κανόνες που είχαν συμφωνηθεί στην αρχή. Οι μαθητές οργάνωσαν πολύ καλά το παιχνίδι ρόλων και τήρησαν σχεδόν όλους τους κανόνες που είχαν συμφωνηθεί στην αρχή. Οι μαθητές οργάνωσαν σχετικά καλά το παιχνίδι ρόλων και τήρησαν μερικούς από τους κανόνες που είχαν συμφωνηθεί στην αρχή.

Δεν οργανώθηκε καλά το παιχνίδι ρόλων και δεν τηρήθηκαν οι κανόνες.

Πώς έπαιξαν οι μαθητές τους ρόλους τους Υποδύθηκαν τέλεια τους ρόλους τους οι μαθητές.

Πολύ καλή η εμφάνιση των μαθητών στους ρόλους που έπρεπε να υποδυθούν.

Οι μαθητές πλησίαζαν αρκετά στους ρόλους που έπρεπε να υποδυθούν. Οι μαθητές δεν έπαιξαν ικανοποιητικά τους ρόλους τους.
Πώς ήταν οι διάλογοι των μαθητών στο παιχνίδι ρόλων Οι μαθητές είχαν προετοιμαστεί πολύ καλά και έκαναν πολύ ωραίους διαλόγους μεταξύ τους. Οι μαθητές είχαν προετοιμαστεί αρκετά καλά και έκαναν αρκετά καλούς διαλόγους μεταξύ τους. Οι μαθητές είχαν προετοιμαστεί ελάχιστα και οι διάλογοί τους ήταν σύντομοι και συχνά έκαναν λάθη. Οι μαθητές δεν είχαν προετοιμαστεί καθόλου και δεν μπορούσαν να κάνουν διάλογο μεταξύ τους γιατί δεν ήξεραν τι έπρεπε να πουν.

 

 

Πορτοκαλί Ρουμπρίκα:   Πώς συνεργάστηκαν οι μαθητές και οι ομάδες μεταξύ τους;

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΤΡΙΑ ΟΧΙ ΚΑΛΑ
Πώς συνεργάστηκαν τα παιδιά στην ομάδα μου

Τα παιδιά στην ομάδα μου συνεργάστηκαν πολύ καλά και όλοι έλεγαν τις ιδέες τους χωρίς να μαλώνουν.

Τα παιδιά στην ομάδα μου συνεργάστηκαν αρκετά καλά και οι περισσότεροι από την ομάδα μου έλεγαν τις ιδέες τους χωρίς να μαλώνουν. Μόνο ένα ή δύο παιδιά στην ομάδα μου έλεγαν τη γνώμη τους και πίστευαν πως μόνο εκείνοι έχουν δίκιο. Ο καθένας στην ομάδα μου έλεγε τη δική του γνώμη και δεν άκουγε κανείς τι έλεγαν οι υπόλοιποι.
Πόσο συμμετείχαν οι ομάδες στη συγγραφή του παραμυθιού

Όλες οι ομάδες συμμετείχαν πολύ και έλεγαν όλοι τις ιδέες τους για το παραμύθι.

Οι περισσότερες ομάδες συμμετείχαν και τα περισσότερα παιδιά έλεγαν τις ιδέες τους για το παραμύθι. Μία ή δύο ομάδες μόνο συμμετείχαν και έλεγαν τις ιδέες τους για το παραμύθι. Οι άλλες ομάδες απλώς άκουγαν. Οι ομάδες δε συμμετείχαν κανονικά σε όλα τα στάδια συγγραφής του παραμυθιού.  Μόνο μερικά παιδιά έλεγαν την άποψή τους και οι άλλοι απλώς άκουγαν.