Αξιολόγηση
Στο σημείο αυτό η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει μέσα σε χρόνο 3-4 λεπτών την εργασία της.
Οι υπόλοιπες ομάδες παρακολουθούν, προσπαθώντας να συνδέσουν τις έννοιες που έχουν ήδη αναλύσει με αυτά που ακούνε.
Αφού ολοκληρώθηκε η αποστολή σας, ήρθε η ώρα να αξιολογήσετε την προσπάθειά σας. Αυτό θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια (με άριστα το 4):
Κριτήριο αξιολόγησης* |
4 |
3 |
2 |
1 |
Περιεχόμενο/Οργάνωση |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες που παρατίθενται είναι σύμφωνες με τα ζητούμενα της εργασίας και δεν υπάρχουν ανακρίβειες. Υπάρχει σωστή αξιοποίηση των πηγών. |
|
|
|
|
Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί με λογική σειρά και υπάρχει μεταξύ τους σύνδεση και αλληλουχία. |
|
|
|
|
Δεν υπάρχουν στην εργασία εκφραστικά, γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη. Έχει γίνει σωστή χρήση της γλώσσας. |
|
|
|
|
Παρουσίαση της εργασίας |
|
|
|
|
Στην εργασία έχουν χρησιμοποιηθεί εικόνες, γραφικά, χρώματα, εφέ και μορφοποίηση για την ενίσχυση της παρουσίασης και τη διευκόλυνση της κατανόησης. |
|
|
|
|
Κατά την παρουσίαση της εργασίας τους, συμμετείχαν όλα τα μέλη της ομάδας, οι μαθητές είχαν οπτική επαφή με το ακροατήριό τους και δεν διάβαζαν από τις σημειώσεις τους ή τις διαφάνειες. Είχαν την ικανότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικές με την εργασία τους. |
|
|
|
|
Ομαδική δουλειά/Συνεργασία |
|
|
|
|
Κάθε μέλος της ομάδας συμμετείχε στην έρευνα και υπέδειξε και νέους δικτυακούς τόπους για μελέτη. |
|
|
|
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν άριστα μεταξύ τους και όλοι συνέβαλαν στο τελικό προϊόν. |
|
|
|
|
* το κριτήριο αξιολόγησης προέρχεται από το σενάριο “Ο υπολογιστής μου μπορεί να αρρωστήσει;” που βρίσκεται στο υλικό της Αξιοποίησης του Παγκόσμιου Ιστού και του Ιστού 2.0 στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής-ΤΠΕ για το Γυμνάσιο και το Δημοτικό, των Τζιμογιάννης, Α., Τσιωτάκης, Π., Ρούσσινος, Δ. και Αγγέλαινα, Σ.